خبرگزاری کار ایران

با هدف بهبود مستمر عملکرد؛

دوره کایزن برای مدیران توزیع برق شمال غرب کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۲

با توجه به پیشرفت‌های علم مدیریت در دنیا، نیاز به بهره گیری از سیستم‌های نوین برای بهبود عملکرد سازمان‌ها امری ضروری است.

ایلنا: با هدف بهبود مستمر عملکرد مدیران، دوره آموزشی کایزن برای مدیران شرکت‌های توزیع برق شمال غرب کشور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با توجه به پیشرفت‌های علم مدیریت در دنیا، نیاز به بهره گیری از سیستم‌های نوین برای بهبود عملکرد سازمان‌ها امری ضروری است.
افشین روشن میلانی با اشاره به پیشرو بودن کشور ژاپن در زمینه مدیریت کایزن تصریح کرد: مدرس اصلی این دوره پروفسور فوجیتا از کشور ژاپن می‌باشد که به همراه دو استاد دیگر از مرکزjccme ژاپن و با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع این دوره را با‌‌ همان کیفتی که در کشور ژاپن برگزار می‌کنند، در تبریز برگزار کردند.
وی تعالی سازمان‌ها و علی الخصوص شرکت‌های توزیع برق را در بهببود کیفیت خدمات و افزایش بهره وری، موثر دانست و افزود: با توجه به توسعه روزافزون شرکت‌های توزیع برق و لزوم رشد مدیریت در این شرکت‌ها، برگزاری چنین دوره‌ای بسیار ضروری است.
در ادامه این مراسم مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی روش‌های درست علم کایزن را داری تاثیر بسیار در پیشرفت سازمانی عنوان کرد و افزود: فلسفه کایزن بهبود مستمر در زندگی شغلی، اجتماعی و خانوادگی است.
یوسف سرافراز نحوه بکارگیری علم مدیریت را با توجه پیچیدگی‌های جوامع مختلف دارای چالش‌های بسیار دانست و اظهار داشت: کایزن به دنبال تغییرات انفجاری در سازمان نیست و بهبود مستمر و روان را دنبال می‌کند.
گفتنی است کایزن سیستمی است ژاپنی در مدیریت که برای بهبود مستمرعملکرد و افزایش بهره وری و کیفیت به کار می‌رود. در این دوره آموزشی که به میزبانی شرکت‌های توزیع نیروی برق تبریز و آذربایجان شرقی برگزار شد، مدیران سطوح مختلف شرکت‌های توزیع نیروی برق تبریز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و گیلان، برق منطقه‌ای آذربایجان، دانشگاه تبریز و سایر مدیران استانی شرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز