خبرگزاری کار ایران

آغاز رقابت‌های انتخاباتی در ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۲۹

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها حزب چپ میانه به رهبری «پیرلوئجی برسانی» با کسب ۴۰ درصد آرا پیروز انتخاباتی خواهند بود که بیست و چهارم و بیست و پنجم ماه فوریه برگزار خواهد شد.

با نزدیک شدن زمان انتخابات پارلمانی در ایتالیا، مبارزه کاندیدا‌ها روز به روز جدی‌تر می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، «ماریو مونتی» که بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها تنها ۱۲ درصد هوادار دارد، احزاب چپ و راست را به نقد گرفت و گفت که وی تنها کسی است که می‌تواند اصلاحات لازم را پیش ببرد.
نماینده ائتلاف میانه رو‌ها در یک مصاحبه رادیویی تاکید کرد: «باید تدابیر ویژه‌ای برای کمک به خانواده‌های پر جمعیت در نظر گرفت. باید سامانه بهداشت و بیمه درمانی را بهبود بخشیم. مالیات‌ها باید به نحوه عادلانه‌ای بین ثروتمندان و فقرا تقسیم شود تا به خانواده‌های کم درآمد کمک بیشتری اهدا شود.»
«سیلویو برلوسکنی» نیز که با احتمال کسب تنها ۱۶ درصد آرا در موقعیت سختی قرار دارد، به رغم اینکه خود سال‌ها هدایت کشور را به عهده داشته است، گفت که سیاست‌های ریاضتی ماریو مونتی، دلیل اصلی بحران اقتصادی در ایتالیا است.
وی افزود: «مونتی اعتبار خود را از دست داده است. زمانی که وی را راس یک دولت تکنوکرات قرار دادند، او به رئیس جمهوری قول داد که از این موقعیت برای کسب قدرت سیاسی سوء استفاده نخواهد کرد.»
بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها حزب چپ میانه به رهبری «پیرلوئجی بِرسانی» با کسب ۴۰ درصد آرا پیروز انتخاباتی خواهند بود که بیست و چهارم و بیست و پنجم ماه فوریه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز