خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی تكواندو بانوان:

خودباوری مهمترین اصل درخشش در مكزیك است

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۰۷

بیست و یكمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان از 22 تیر به مدت 7 روز به میزبانی مكزیك و در شهر پایوبلا برگزار خواهد شد.

صفرپور گفت: تیم ملی تكواندوی بانوان كشورمان با استفاده از تجربیات دو تورنمنت بین‌المللی اسپانیا و تونس،‌ دراندیشه درخشش در رقابت‌های قهرمانی جهان مكزیك خواهند بود.

به گزارش ایلنا، فاطمه صفرپور با بیان این مطلب افزود: با برگزاری چند دوره اردوی آماده سازی زیر نظر برترین مربیان داخلی و كادر فنی،‌ هم اكنون 4 ملی‌پوش تكواندوكار بانوی كشورمان با بالاترین سطح آمادگی تمرینات آماده سازی خود را در خانه تكواندو و مركز جهانی پیگیری می كنند.

وی درباره نحوی اجرای تمرینات تكواندوكاران اعزامی به این دوره از رقابت‌ها بیان كرد: با توجه به فاصله زمانی محدود تا اعزام ملی پوشان به رقابت‌های قهرمانی جهان 2013 مكزیك،‌ هم اكنون اردوی آماده سازی تیم ملی با انجام تمرینات فشرده، مستمر و تخصصی پیگیری می شود كه امیدوارم با توجه به این امر،‌ شاهد درخشش تكواندوكاران كشورمان در مكزیك باشیم.

وی بیان كرد: هم اكنون سطح آمادگی تیم ملی كشورمان بسیار بالا است كه با خودباوری،‌ اعتماد به نفس و انگیزه بالا موفقیت 4 تكواندوكار بانوی ایرانی در مكزیك تضمین شده است.

صفرپور درباره سطح برگزاری این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان تاكید كرد:‌ مسابقات قهرمانی جهان یكی از مهمترین و معتبرترین رویدادهای این رشته ورزشی محسوب می‌شود و با توجه به حضور تكواندوكاران صاحب نام در قالب تیم‌های قدرتمند،‌ باید منتظر برگزاری دیدارهایی حساس،‌ چشمگیر و نزدیك به هم دراین دوره از رقابت‌ها باشیم.

مربی تیم ملی تكواندوی بانوان گفت: حضور در مسابقات مكزیك،‌ چهاردهمین تجربه تیم ملی كشورمان در رویدادهای قهرمانی جهان محسوب می‌شود كه با توجه به این امر،‌ 4 نماینده كشورمان باید عملكردی درخشان از خود به نمایش بگذارند.

صفرپور كه در دو تورنمنت بین‌المللی اسپانیا و تونس نیز تكواندوكاران كشورمان را به عنوان مربی تیم ملی همراهی می‌كرد،‌ درباره تاثیر نتایج به دست آمده در این دوره از رقابت‌ها در روند آماده سازی تیم ملی كشورمان گفت: در این دو رویداد‌،‌ تكواندوكاران كشورمان موفق به كسب 6 مدال طلا و 5 نقره شدند كه با توجه به شناخت نسبی به دست آمده از حریفان، پس از بازگشت تمرینات به صورت جدی پیگیری شد ‌با توجه به این امر، ملی پوشان با آمادگی كامل راهی دیدارهای مكزیك می شوند.

بیست و یكمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان از 22 تیر به مدت 7 روز به میزبانی مكزیك و در شهر پایوبلا برگزار خواهد شد.

صفرپور در دوران فعالیتش به عنوان مربی تیم تکواندو هیئت قزوبن، موفق به کسب عناوینی مختلفی از جمله؛ نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی كشوری در جوانان در سال 88، نایب قهرمانی مسابقات لیگ نوجوانان، قهرمانی مسابقات دانشجویان پیام نور سراسر كشور در سال 91، سکوی سوم رقابتهای دسته یك لیگ بانوان جام كوثر در سال 91 و مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا در سال 91 اربیل عراق شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز