خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر هندبال بانوان؛

ثامن الحجج میهمان است، هیات فارس میزبان

کد خبر : ۳۷۲۱۷

نماینده کردستان و شاگردان نشمین شافعیان هم در رویای شکست دادن این تیم و معرفی كردن خود به عنوان مدعی کسب قهرمانی این فصل هستند.

روز جمعه هفته جاری با برگزاری هم زمان 4 مسابقه، لیگ برتر بانوان وارد هفته هفتم خود خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در حساس ترین مسابقه هفته هفتم که با نام و یاد شهیده مطهره فردوس سیف برگزار خواهد شد، کردستانی ها و تیم محبوب این شهر، شهید شاهرخ شکوهی میزبان تیم صدر جدولی ثامن الحجج سبزوار و شاگردان ناهید غارسی خواهند بود.

سبزواری ها که تا اینجای کار تمامی مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، با توجه به مصاحبه اخیر سرمربی خود به دنبال پیروزی در این مسابقه و در نهایت حفظ بدون شکست ماندن در طول دو فصل پیاپی هستند.

از طرفی دیگر نماینده کردستان و شاگردان نشمین شافعیان هم در رویای شکست دادن این تیم و معرفی كردن خود به عنوان مدعی کسب قهرمانی این فصل هستند.

در سایر دیدارها هم در گچساران، بیمه رازی تهران و شاگردان غزاله ناظم باید مهمان تیم پنجم جدول نفت و گاز گچساران باشند که همیشه در میزبانی ها یک تیم سرسخت نشان داده اند. برد با تفاضل گل مناسب در این دیدار برای تیم میزبان چه بسا گچسارانی ها را به رده سوم برساند که این خود مستلزم عدم نتیجه گیری تیم ذوب آهن در مصاف با تیم شهرداری تبریز است. در آخرین دیدار هم هیات هندبال فارس میزبان تیم ایران تایل کرمان است.

در جدول رده بندی و تا پایان هفته ششم تیم های ثامن الحجج سبزوار، شهید شاهرخ شکوهی کردستان و بیمه رازی تهران به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز