خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر هندبال بانوان

تقابل بهترین خط حمله و بدترین خط دفاع

کد خبر : ۳۳۱۵۱

ثامنی ها با به ثمر رساندن 156 گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و شهرداری تبریز با دریافت 161 گل بدترین خط دفاع را دارد.

 هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان یادواره و گرامیداشت شهیده مطهره زهره بحرینیان روز جمعه هفته جاری با انجام 4 مسابقه همزمان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته ششم تیم ثامن الحجج سبزوار صدرنشین جدول رده بندی در خانه خود پذیرای شهرداری تبریز خواهد بود. ثامنی ها با به ثمر رساندن 156 گل بهترین خط حمله لیگ را تاپایان هفته پنجم در اختیار دارند و در طرف دیگر شهرداری تبریز با دریافت 161 گل بدترین خط دفاع را دارد. تقابل بهترین خط حمله و بدترین خط دفاع در این هفته در نوع خود جالب توجه است.

در بازی های دیگر ذوب آهن اصفهان به مصاف ایران تایل کرمان خواهد رفت که هفته گذشته یک برد خوب را مقابل بیمه رازی تهران تجربه کرد. بیمه رازی تهران هم برای رسیدن به بالای جدول میزبان هیات هندبال فیروزآباد خواهد بود.

در آخرین مسابقه هم نفت و گاز گچساران تیم دوم جدول یعنی شهید شاهرخ شکوهی کردستان را پیش روی خود خواهد دید.

در جدول رده بندی ثامن الحجج سبزوار با 10 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های شهید شاهرخ شکوهی کردستان و بیمه رازی تهران به ترتیب با 8 و6 امتیاز دوم و سوم هستند.

لازم به ذكر است، ساعت برگزاری تمامی مسابقات راس 10 صبح خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز