خبرگزاری کار ایران

تکتم خان‌بابازاده:

تداوم موفقیت هندبال بانوان نیازمند استعدادیابی در مدارس است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۱

با برگزاری مسابقات استانی و محلات در بخش بانوان باید افراد بیشتری را به این رشته جذب کنیم.

سرمربی تیم هندبال طرقبه شاندیز اظهار داشت: با مدیریت صحیح و ارتباط مستمر مسوولان هندبال استان با آموزش و پرورش می‌توان به پشتوانه سازی برای تداوم موفقیت‌های بانوان هندبالیست خراسان رضوی کمک کرد.

به گزارش ایلنا، تکتم خان‌بابازاده که به تازگی توانست تیم جوان هندبال طرقبه شاندیز را با حضور هندبالیست‌های استعدادیابی شده از سطح دانشگاه‌ها به مقام قهرمانی لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور برساند و به لیگ برتر صعود کند، گفت: برای پشتوانه‌سازی و تداوم موفقیت های هندبال بانوان خراسان رضوی باید به دنبال استعدادیابی در مدارس باشیم.

وی با بیان اینکه هیات هندبال استان می‌تواند با برنامه ریزی و همکاری با آموزش و پرورش به این امر کمک کند، افزود: در سال‌های گذشته آموزش و پرورش خراسان رضوی در رشته هندبال بین سایر ادارات آموزش و پرورش استان‌های کشور در مقاطع مختلف تحصیلی جزو برترین ها بود که در حال حاضر این موضوع کمرنگ شده است.

خان‌بابازاده حذف رشته مرتبط به هندبال را در دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان استان به دلیل نبود استقبال از سوی علاقه مندان، باعث تاسف دانست و ادامه داد: با برگزاری مسابقات استانی و محلات در بخش بانوان باید افراد بیشتری را به این رشته جذب کنیم.

سرمربی تیم هندبال طرقبه شاندیز با بیان اینکه برای حضور موفق تیمش در لیگ برتر سال آینده نیاز به حامی مالی می باشد، گفت: حامیان مالی زمانی به ورزش بانوان علاقه مند می شوند که توجه مسوولان به ورزش بانوان بیشتر شود امیدوارم با حمایت یک حامی مالی از بانوان هندبالیست مشهد، در لیگ برتر موفقیت های زیادی را برای ورزش بانوان استان بدست آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز