خبرگزاری کار ایران

پاسپورت‌ نظری و اصغری‌مقدم گرفته شد؛

شمسایی غایب بزرگ ایران در جام‌جهانی فوتسال!

asdasd

وحید شمسایی ملی پوش با سابقه فوتسال کشورمان در شرایطی صبح سه شنبه قرارداد رسمی خود با تیم دبیری تبریز را به ثبت رساند که باز هم جایی در لیست تیم ملی فوتسال نخواهد داشت.

وحید شمسایی ملی پوش با سابقه فوتسال کشورمان در شرایطی صبح سه شنبه قرارداد رسمی خود را با تیم دبیری تبریز به ثبت رساند که باز هم جایی در لیست تیم ملی فوتسال نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری مسئولان کمیته فوتسال و سرمربی تیم تیم ملی در شرایطی صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد و علی صانعی در جریان این نشست از اعلام لیست جدید تیم ملی ظرف 24 ساعت آینده خبر داد که به نظر می رسد وحید شمسایی به روال بار گذشته بازهم جایی در لیست تیم ملی فوتسال نخواهد داشت.

شمسایی که در آخرین لیست تیم ملی فوتسال با بهانه بی تیم بودن، مورد غضب علی صانعی سرمربی جوان تیم ملی و عباس ترابیان رییس کمیته فوتسال قرار گرفت، علی رغم اینکه امروز قرارداد رسمی خود را با تیم دبیری تبریز منعقد کرد اما باز هم گویا قرار نیست جایی در لیست جدید علی صانعی داشته باشد.

البته آنطور که خبرنگار ایلنا کسب اطلاع کرده کمیته فوتسال از مصطفی نظری و جواد اصغری مقدم دو بازیکن خارج شده از لیست پیشین تیم ملی پاسپورت هایشان را برای درخواست ویزا گرفته و این دو بازیکن در لیست جدید تیم ملی خواهند بود.

گفتنی است که وحید شمسایی، جواد اصغری مقدم و مصطفی نظری 3 بازیکنی بودند که برای دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل روسیه به اردو فرا خوانده نشدند که البته این تصمیم کمیته فوتسال با انتقاد شدید کارشناسان و پیشکسوتان فوتسال کشور واقع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز