خبرگزاری کار ایران

ملاک ما اظهارات کی‌روش است؛

آیت‌الهی: غیبت دژاگه بخاطر مصدومیت است، نه مسائل دیگر!

آنچه برای من مهم است، گفته‌های سرمربی تیم ملی است که عنوان کرده دژاگه مصدوم است و ملاک ما هم گفته‌های کی روش است.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با اشاره به شایعه عدم حضور اشکان دژاگه در اردوی تیم ملی به دلیل برخی ناملایمات که در مسابقه گذشته تیم ملی مقابل قطر به وجود آمده بود، گفت: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، اما آنچه برای من مهم است، گفته‌های سرمربی تیم ملی است که عنوان کرده دژاگه مصدوم است و ملاک ما هم گفته‌های کی روش است که دژاگه به خاطر مصدومیت در بازی با قطر حضور نخواهد داشت نه مسائل دیگر.

سید هادی آیت‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: ملی‌پوشان کشورمان یک هفته در اردوی اردن حضور خواهند داشت، امیدوارم در این اردو از لحاظ شرایط روحیه و روانی به هارمونی لازم برسند. ما مسابقه مهمی را مقابل لبنان خواهیم داشت و من بسیار امیدوارم دراین دیدار بازیکنان تیم ملی چهره واقعی خود را نشان داده و با تمام بضاعت به مصاف تیم لبنان بروند.

وی ادامه داد: مسابقه برابر لبنان دیداری است که برای ما ۶ امتیاز دارد، چون همزمان با ما قطر بازی نخواهد داشت و ازبکستان و کره جنوبی در زمین تاشکند بازی خواهند کرد که هر نتیجه‌ای که هر کدام از تیم‌ها بگیرند به نفع تیم ما خواهد بود و اگر ما لبنان را ببریم در بازی دیگر با صلابت شرکت خواهیم کرد.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا نگران بازی تیم ملی مقابل لبنان نیستند، اظهار کرد: مگر می‌شود نگران نباشیم. ما نگران هستیم از این بابت که می‌خواهیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم. انشاءالله در این دیدار پیروز شویم و اگر انشاء‌الله این اتفاق رخ بدهد باید بگویم یک بازی خیلی مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: نکته‌ای که نباید فراموش کرد اینکه بعداز بازی تیم ملی مقابل لبنان، تیم ملی نوجوانان و بعد از آن تیم ملی جوانان ما در مسابقات آسیایی حضور خواهند داشت، همچنین تیم ملی فوتسال نیز به مسابقات جام جهانی اعزام خواهد شد. تیم ملی ساحلی نیز در رقابت‌های آسیایی حاضر خواهد بود، تیم ملی فوتبال بانوان نیز پا به رقابت‌های آسیایی خواهد گذاشت، همه این رقابت‌ها و موفقیت آن‌ها بستگی به بازی تیم ملی مقابل لبنان دارد چراکه تمامی این رقابت‌ها زنجیره‌وار به هم بستگی دارد و تیم ملی بزرگسالان به عنوان نگین انگشتری نتیجه گیری‌اش در روحیه‌گیری مابقی رده‌ها بسیار حایز اهمیت است.

آیت‌الهی همچنین تاکید کرد: ما در برهه کنونی باید شرایطی را فراهم کنیم که بازیکنان تیم ملی از لحاظ روحی و روانی به شرایط لازم دست یابند. متاسفانه جوی که در رده باشگاهی کشور ما به وجود آمده دست به دست هم داده تا تاثیر خود را بر تیم ملی بگذارد و ما باید تمام تلاش خود را به کار ببریم و کمک کنیم این مساله حل شود چراکه شرایط روحی تیم خراب است.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا منظورش شرایط خراب ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ بر‌تر امسال است، متذکر شد: مجموع صحبت‌هایم به مسایل لیگ بر‌تر می‌گردد. متاسفانه تیم‌های ما در لیگ امسال فوتبال خوبی را به نمایش نمی‌گذارند و با وجود اینکه ۶ هفته از مسابقات لیگ بر‌تر گذشته تاثیرگذاری لازم را نداشته‌اند. امیدوارم کادر فنی تیم ملی با تدابیری که می‌اندیشند شرایط آمادگی بازیکنان را به حد مطلوبی برسانند.

آیت‌الهی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال برای اجرای برنامه‌های کارلوس کی‌روش با مشکلات مالی روبرو است یا خیر، خاطرنشان کرد: نه، ما برای این کار مشکلی نداریم و این تعهد را دادیم که تیم ملی هر برنامه‌ای داشته باشد تامین بودجه انجام شود و برنامه‌های کادرفنی به نحو شایسته‌ای پیش برود. اگرچه ما اسپانسر مستقیم برای تیم ملی و فدراسیون فوتبال پیدا نکردیم، اما برای تامین هزینه‌های تیم ملی مشکلی نداریم.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در خصوص مساله حق‌پخش تلویزیونی و مجادلات پیش آمده بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما نیز متذکر شد: ‌ انشاءالله هفته جاری جلساتی در فدراسیون فوتبال در همین ارتباط برگزار و تصمیم‌گیری‌ها لازم انجام خواهد شد، البته این جلسه بین اعضای فدراسیون خواهد بود و کسی از صداوسیما حضور نخواهد داشت.

آیت‌الهی در خصوص اینکه آیا طی چند وقت اخیر حرکت مثبتی از سوی مدیران صداوسیما برای حل مساله حق‌پخش تلویزیونی دیده شده یا نه؟ افزود: تا الان حرکت مثبتی را از سوی صداو سیما ندیده‌ایم.

وی در خصوص عدم مصاحبه ملی‌پوشان کشورمان با رسانه‌ها نیز گفت: در این ارتباط باید تفاهم بین دو طرفه باشد و بنده در شرایط فعلی صلاح نمی‌دانم بیش از حد به این موضوع پرداخته شود. انشاء‌الله بعد از نتیجه‌گیری مقابل لبنان این موضوع نیز حل خواهد شد. فقط درخواستی که الان می‌توانم از اصحاب رسانه داشته باشم اینکه کمک کنند دست در دست یکدیگر شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم کنیم تا انشاء‌الله به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز