خبرگزاری کار ایران

کفاشیان صحبت‌های خود را تکذیب کرد؛

قنبرزاده: بحث انتقال نفت به استان مرکزی بایگانی شده است

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۸۸

کفاشیان در این رابطه به من گفت که من در اراک به دوستان گفتم بحث انتقال نفت علی‌رغم اینکه مصوبه هیات دولت است اما ممنوعیت قانونی برای انتقال آن طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران بحث انتقال این باشگاه به استان مرکزی را یک موضوع بایگانی شده عنوان کرد.

منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با بحث انتقال تیم فوتبال نفت تهران به استان مرکزی در پایان لیگ امسال گفت: به اعتقاد بنده قضیه انتقال نفت باید بایگانی شود که خوشبختانه هم شده. متاسفانه در طول یکی دو سال اخیر بحث‌های زیادی در خصوص انتقال نفت به استان‌های دیگر مطرح شده و بعضی از دوستان با نگاه تبلیغاتی به این قضیه و کسب رای مردم برای حضور در مجلس شورای اسلامی تلاش‌هایی در این خصوص انجام دادند اما همانطور که بارهای بار اعلام شده به دلیل قوانین AFC انتقال با شرایطی که دوستان می‌گویند تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست و قانون مسیر راه را کاملا مشخص کرده اند.

وی افزود: قوانین تاسیس باشگاه های ورزشی که مصوب مجلس شورای اسلامی هم است اذعان دارد که ضوابطی که باید باشگاه ها داشته باشند انتقال به استانداری ها یا تربیت بدنی استان ها ارجهیت قانونی ندارد. اخیرا آقای کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع هیات فوتبال استان مرکزی مباحثی را در این خصوص مطرح کرده که البته پس از صحبت ما با او تاکید کرد که به صورت گزینشی صحبت هایش را پخش کرده اند و این موضوع را به جد تکذیب کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در واکنش به این موضوع که بحث انتقال نفت تهران به استان مرکزی مصوبه دولت بوده و لازم الاجرااست گفت: کفاشیان علیرغم این که این صحبت ها به نقل از در هیات فوتبال مطرح شده بود در مصاحبه های بعدی خود با خبرگزاری ها این موضوع را تکذیب کرد ضمن اینکه خود من هم شخصا تلفنی با او صحبت کردم و وی این موضوع را تکذیب کرد. کفاشیان در این رابطه به من گفت که من در اراک به دوستان گفتم بحث انتقال نفت علی‌رغم اینکه مصوبه هیات دولت است اما ممنوعیت قانونی برای انتقال آن طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باشگاه نفت تهران یک ریال هم از بودجه دولتی استفاده نمی کند اظهار کرد: باشگاه نفت تهران در شرایط کنونی و از تاریخ 11 /10 /91 کاملا خصوصی شده و بودجه‌ای از دولت نمی‌گیرد در حالی که اگر این باشگاه به استان مرکزی یا هر استان دیگری منتقل شود طبیعی است که دوباره باید بودجه‌های دولتی به سمت این باشگاه سرازیر شود.

قنبرزاده اظهار کرد: این را هم باید اذعان کنم که قرارداد تمامی بازیکنان تیم نفت تهران که بعضا قرارداد دو یا سه ساله دارند در هیات فوتبال استان تهران منعقد شده و یک نسخه از آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده و انتقال آنها به استان دیگر خلاف قوانین جاری فدراسیون فوتبال است. ضمن آنکه در قرارداد سایر بازیکنان هم ذکر شده که بازیکنان در صورت انتقال باشگاه می‌تواند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده و باشگاه هم موظف است تمام حق و حقوق بازیکنان را بپردازد.

وی در رابطه با شرایط نفت تهران و نتیجه نهایی این باشگاه در لیگ برتر گفت: ما هدفمان رسیدن به یکی از رتبه‌های یک رقمی لیگ است و اصلا هم برای گرفتن سهمیه آسیا تحت فشار نیستیم و حتی قولی هم در این خصوص به کسی نداده‌ایم. همه تیم‌ها کار بسیار سختی دارند و ما هم به دنبال اهداف خودمان هستیم.

وی در رابطه دلایل عدم حضور تیم نفت در لیگ برتر کشتی هم گفت: این موضوعی است که خیلی در مورد آن صحبت شد. به طور کلی استان تهران در دو سال اخیر برنامه مدونی برای تیم‌داری نداشته. ما محدویت‌های بدوجه‌ای و مالی زیادی هم داشتیم. تا پیش از این تنها وزارتخانه‌ای که در کشتی تیمداری می‌کرد وزارت نفت بود اما تصمیم در مورد عدم تیم‌داری ما در کشتی مربوط به باشگاه نفت نبود و این تصمیم بود که شورای عالی وزارت نفت انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز