خبرگزاری کار ایران

در واکنش به اظهارات رویانیان؛

نصیرزاده: پرونده ژوزه و پرسپولیس قطعا 4 سال طول نمی‌کشد

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۲۲

بنده تا وقتی که نامه اول از سوی فیفا در خصوص پرونده قرارداد مانوئل ژوزه با پرسپولیس به این باشگاه ارسال نشود نمی توانم اظهارنظری دقیقی در این ارتباط داشته باشم.

کارشناس مسائل حقوقی فوتبال کشورمان درخصوص اظهارات محمد رویانیان که گفته بود پرونده ژوزه در فیفا 4 سال زمان خواهد برد گفت: این‌طور نیست فیفا نهایتا طی 3 ماه به این موضوع رسیدگی و رای لازم را صادر خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: قرارداد مانوئل ژوزه با تیم پرسپولیس یک طرفه از سوی مانوئل فسخ شده اما طرفین به فیفا شکایت کرده اند و فیفا هم براساس مقررات و قوانینی که در این حوزه وجود دارد در کمیته انضباطی خود به این موضوع رسیدگی لازم را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: از هم اکنون نمی توان پیش بینی خاصی درخصوص این که از بین باشگاه پرسپولیس و مانوئل ژوزه کدام برنده خواهند بود داشت و باید منتظر ماند تا اولین نامه فیفا به باشگاه پرسپولیس ارائه شود بعد از آن می توان با آگاهی یافتن از محتوای نامه و بررسی مسائل حقوقی در این ارتباط اظهارنظر کرد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: بنده تا وقتی که نامه اول از سوی فیفا در خصوص پرونده قرارداد مانوئل ژوزه با پرسپولیس به این باشگاه ارسال نشود نمی توانم اظهارنظری دقیقی در این ارتباط داشته باشم.

این کارشناس مسائل حقوقی فوتبال کشور با اشاره به وظیفه معاونت حقوقی باشگاه ها گفت: مدیران باشگاه ها در هنگام حق قرارداد در صورت صلاح دید می تواند در خصوص مسائل حقوقی با معاونت حقوقی خود مشورت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز