خبرگزاری کار ایران

از قول من دروغ چاپ شده است؛

حسن زاده: هرگز نگفته‌ام حکم 50-60 باشگاه بدهکار را نمی‌توانیم اجرا کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۷۵

در حالی که دوستان رسانه ای حاضر در این روزنامه با من هیچ تماسی نگرفته بودند و من نمی دانم چرا چنین جملاتی را به دروغ از قول من چاپ کرده اند.

رئیس کمیته انضباطی جملاتی را که از قول او در یک روزنامه ورزشی چاپ شده بود تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، حسن زاده در این باره گفت: امروز در یک روزنامه ورزشی آمده بود که من مصاحبه کرده ام و گفته ام که کمیته انضباطی توانایی اجرای حکم 50-60 پرونده باشگاه بدهکار را ندارد. در حالی که دوستان رسانه ای حاضر در این روزنامه با من هیچ تماسی نگرفته بودند و من نمی دانم چرا چنین جملاتی را به دروغ از قول من چاپ کرده اند.

وی ادامه داد: نوع پرداختن رسانه ها به مسایل کمیته انضباطی بسیار مهم است که باید بگویم 6 ماه است من در چندین و چند جریده دیده ایم که از قول من و همکارانم درکمیته انضباطی مطالبی درج می شود که ما روحمان خبر ندارد و حتی وقتی پیگیری هم کرده ایم دوستان رسانه ای فایل صوتی هم نداشته اند و اخبار را با تعبیر خودشان منعکس می کنند. این کار حرفه ای نیست و من بازهم مطالبی که امروز درج شده را تکذیب می کنم. متاسفانه ما با پدیده تحریف مواجه شده ایم و این دارد به رسمی غلط تبدیل می شود. به عنوان مثال در برخی بخشهای خبری رادیو و تلویزیون مجری ها اعلام می کنند درباره فلان پرونده هنوز حکمی صادر نشده است، در حالی که حکم مورد نظر رسانه ملی یک هفته است که صادر شده و متن آن روی سایت رسمی فدراسیون فوتبال موجود است اما مجریان بدون تحقیق درباره کمیته انضباطی قضاوت می کنند. کافی است سایت فدراسیون را در بخش انضباطی چک کنند و ببینند که حکم صادر شده است یا با ما تماس بگیرند. من واقعا متاسف می شوم وقتی می بینیم خوراک نامناسب داده می شود و واقع بینانه قضاوت نمی شود و چیزی به دروغ منعکس و القا می شود.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: تصمیمی گرفته ایم از این بعد هر کدام از دوستان خواستند با ما گفت و گو کنند، اول با روابط عمومی فدراسیون فوتبال هماهنگ کنند و گفت و گو به صورت حضوری انجام و صدا کاملا ضبط شود. به زودی هم سعی می کنیم کنفرانس مطبوعاتی برگزارکنیم و از همه اهالی رسانه های و مطبوعات دعوت می کنیم تا در این کنفرانس حضور پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز