خبرگزاری کار ایران

مسابقات فوتبال غرب آسیا؛

پیروزی تلخ شاگردان کی روش؛ تداوم ناکامی های فوتبال ملی

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۷۶

در کمال ناباوری از دور رقابت ها حذف شدیم تا کلکسیون ناکامی های فوتبال ما همچنان ادامه داشته باشد.

اگرچه تیم ملی فوتبال ایران پس از 221 دقیقه موفق شد قفل دروازه حریفان را باز كند اما حذف ناباورانه ای در رقابت های غرب آسیا داشت تا ویترین ناکامی های فدراسیون کفاشیان کامل تر از قبل شود.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت های فوتبال غرب آسیا، تیم فوتبال ایران پس از 2 تساوی بدون گل مقابل عربستان و بحرین عصر امروز از ساعت 17:55 در ورزشگاه سلام کویت به مصاف یمن رفت که ابتدا در دقیقه 41 توسط امید نظری موفق شد، دروازه یمن را فرو بریزد اما در دقیقه 2+45 تیم یمن به گل رسید تا در حسرت برتری در نیمه اول قرار بگیریم.

در نیمه دوم ما موفق شدیم توسط یعقوب کریمی در دقیقه 53 گل دوم را هم بزنیم تا پیروز میدان باشیم ولی این پیروزی راه به جایی نبرد و با برتری یک بر صفر بحرین مقابل عربستان این تیم به دور بعد رفت و ما در کمال ناباوری از دور رقابت ها حذف شدیم تا کلکسیون ناکامی های فوتبال ما همچنان ادامه داشته باشد.

تیم ملی ایران با 4 قهرمانی در رقابت های غرب آسیا رکوردار بود که در کویت ناکام ماندیم تا شمار قهرمانی های ما در عدد 4 باقی بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز