خبرگزاری کار ایران

تونی روی من حساب ویِژه‌ای باز کرده؛

فروزان: قصد ندارم از تراکتورسازی جدا شوم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۹

با وجود اینکه از سه - چهار تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم می‌خواهم حداقل چند سال دیگر در تیم تراکتورسازی بازی کنم.

دروازه‌بان نیمکت‌نشین تراکتورسازی با اشاره به آینده‌اش دراین تیم گفت: من از این شرایط خسته شده‌ام اما قصد جدایی از تراکتورسازی را ندارم.

محسن فروزان در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: به شدت از شرایط فعلی خسته شده‌ام و هیچ‌گاه دوست ندارم این نیمکت‌نشینی ادامه داشته باشد اما با وجود اینکه از سه - چهار تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم می‌خواهم حداقل چند سال دیگر در تیم تراکتورسازی بازی کنم.

وی ادامه داد: البته سه - چهار تیمی که به من پیشنهاد دادند به طور مستقیم با خود من صحبتی نکردند، آنها با مدیران تراکتورسازی وارد مذاکره شدند و زمانی که مدیران باشگاه نظر من را خواستند با صراحت به آنها اعلام کردم دوست ندارم از تیم تراکتورسازی بروم و حداقل دو - سه سال دیگر در این تیم خواهم ماند.

دروازه‌بان تراکتورسازی همچنین تاکید کرد: هنوز تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان زیادی باقی مانده، سوای آن ما مسابقات جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم به همین دلیل من مطمئن هستم باز هم این فرصت به من خواهد رسید تا بتوانم توانایی‌های خودم را نشان دهم.

وی افزود: در صحبت‌هایی که با سرمربی تیم داشتم او تاکید داشت روی من حساب ویژه‌ای باز کرده و در نیم فصل دوم به من میدان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز