خبرگزاری کار ایران

افت کیفی لیگ تیم ملی را با بحران مواجه کرده؛

معینی: صعود فوتبال ایران به جام جهانی دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۲

کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی تدارک خوبی برای این مسابقه دیده و با توجه به مشکلاتی که در چند وقت اخیر وجود داشته من یقین دارم فوتبال خوبی از ملی پوشان شاهد خواهیم بود.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیم ملی شرایط خوبی برای شکست کره جنوبی دارد، تاکید کرد که صعود به جام جهانی برای فوتبال ما دور از دسترس نیست.

فریدون معینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: در بازی مقابل ازبکستان ما اگر پیروز شدیم اما فوتبال خوبی ارایه نکردیم و در دیدار مقابل لبنان هم در غیاب چند بازیکن اصلی خود از جمله لژیونرها و همچنین آندرانیک تیموریان بازنده شدیم.

وی افزود: در کنار آن نارضایتی مردم از عملکرد تیم ملی مقابل لبنان و اینکه آنها همواره می‌خواهند تیم ملی خوب بازی کند، باعث شده تا ملی‌پوشان ما تمام تلاش خود را انجام دهند و مقابل کره یک نتیجه ایده آل را رقم بزنند. خوشبختانه این بازی در خاک خودمان است واین مساله باعث می شود بازیکنان با روحیه و انگیزه‌ای بالا به مصاف کره بروند.

معینی ادامه داد: کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی تدارک خوبی برای این مسابقه دیده و با توجه به مشکلاتی که در چند وقت اخیر وجود داشته من یقین دارم فوتبال خوبی از ملی پوشان شاهد خواهیم بود.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص کیفیت بالای بازیکنان کره جنوبی در ارایه یک بازی سرعتی اظهار داشت: به طور یقین اگر کیفیت لیگ ما بالاتر برود سطح بازیکنان تیم ملی هم پیشرفت می کند اما متاسفانه نتیجه‌گرایی باشگاه‌ها در تمامی سطوح زمینه افت و البته درگیری‌های روحی روانی بازیکنان را فراهم آورده تا نهایتا تیم ملی خوبی نداشته باشیم. هرچند که هر از گاهی برخی جوانان خود را خوب نشان می‌دهند.

وی افزود: در کل بازیکنان ایران تجربه رویارویی مقابل کره جنوبی را دارند و در این زمینه از تجربه کافی برخوردار هستند و می دانند مقابل کره چطور بازی کنند. ضمن اینکه من اطلاع دارم که کارلوس کی روش تاکتیک های مختلفی برای این مسابقه اخذ کرده و اگر بازیکنان بتوانند با تمرکز بالا خواسته های این مربی را اجرا کنند، می توانند موفق باشند.

معینی در خصوص این که اگر تیم ملی در مقابل کره به پیروزی نرسد شانس حضور در جام جهانی را از دست می دهد یا خیر، گفت: نمی شود گفت اگردر این مسابقه نتیجه نگیریم کار برای ما تمام شده است چرا که چند مسابقه دیگر پیش رو داریم و حریفان ما مسابقاتی را برگزار خواهند کرد. در این بین ازبکستان اصلی ترین رقیب ما در برهه کنونی شرایط خوبی ندارد.

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ادامه داد: رسیدن به جام جهانی دور از دسترس نیست و ما می توانیم گام به گام مشکلات را پشت سر گذاشته و به این هدف برسیم. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و چند بازیکن از جمله دژاکه، تیموریان و قوچان نژاد از توانایی بالایی برخوردار هستند که می توانند ضریب موفقیت تیم ملی را بالا ببرند.

معینی در پایان اذعان داشت: اکنون لازم است تمامی اهالی فوتبال دست به دست هم داده تا انشاءالله تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز