خبرگزاری کار ایران

بنای فرنگی به سیم آخر زد؛

محمد بنا: تا خطیب باشد به کشتی فرنگی باز نخواهم گشت

asdasd

من آدمی هستم كه حاضرم پول بدهم و باز هم در كشتی فرنگی بمانم و كار كنم اما با تمام این شرایط اعلام می کنم که اگر مسوولان کنونی فدراسیون كشتی همچنان در راس کار باشند من قطعا نخواهم بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد که حاضر نیست تحت هیچ شرایطی با حجت الله خطیب در فدراسیون کشتی کار کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد بنا بهترین مربی کشتی فرنگی دنیا در سال 2011 روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان پارالمپیك در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فدراسیون کشتی در شرایط کنونی با سوء مدیریت مواجه است و بی شک با فدراسیونی که هزار جور اختلاف ریز و درشت در آن باشد و بدهی های بسیار زیادی در آن هست نمی‌توانم کار کنم.ما امکانات کافی در اختیارنداریم و با این شرایط چون نمی‌توانم به نتایج دلخواهم برسم طبیعی است که نمانم.

وی تاکید بر اینکه پیش از المپیک فقط به خاطر حضور در این مسابقات سکوت کرده، گفت: آن زمان برای حضور در المپیك كوتاه آمدم اما اكنون تا زمانی كه شرایطی كه می‌خواهم مهیا نشود برنمی‌گردم. کشتی‌گیران بارها از می‌پرسند چرا كشتی فرنگی لیگ ندارد و من جوابی برای سوال آنها ندارم. جای تاسف است که كشتی‌گیران ما حتی نمی‌توانند بخشی از هزینه‌های زندگی خود را با حضور در لیگ فراهم کنند. البته این را هم بگویم كه من از ورزشكارانی كه می‌گویند پول نداریم و نمی‌توانیم كار كنیم متنفرم. یك ورزشكار باید با آب دهانش زندگی كند ولی حتی سرش را كج نكند و طلب پول نكند.

بنا در پاسخ به این پرسش كه مگر شما به رییس جمهور قول ندادید كه به كارتان ادامه دهید؟ تصریح كرد: من در آن زمان گفتم اگر شرایط فراهم شود می‌مانم. من آدمی هستم كه حاضرم پول بدهم و باز هم در كشتی فرنگی بمانم و كار كنم اما با تمام این شرایط اعلام می کنم که اگر مسوولان کنونی فدراسیون كشتی همچنان در راس کار باشند من قطعا نخواهم بود.

محمد بنا در این مراسم از محمود احمدی نژاد نشان شجاعت دریافت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز