خبرگزاری کار ایران

مخالفت عضو هیات رئیسه فدراسیون كشتی با تصمیم خطیب؛

ابراهیم جوادی: سرمایه‌گذاری روی مارتینتی یك اشتباه بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۶

مطمئنا اگر قرار باشد ما در این انتخابات خودرا کنار بکشیم و یا قصد حمایت از شخصی غیر از لالوویچ را داشته باشیم قطعا به ضرر مان تمام خواهد شد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بحث احتمال عدم حضور نماینده ایران در کنگره فیلا و شایعه حمایت کشتی ایران رافائل مارتینتی رئیس پیشین فیلا در انتخابات این فدراسیون جهانی گفت: من بعید می‌دانم عزمی برای عدم شرکت در این کنگره وجود داشته باشد ضمن آنکه من اعتقاد دارم رافائل مارتینتی برای کشتی دنیا تمام شده و فدراسیون هم نباید سرمایه گذاری بیهوده‌ای روی این فرد بکند چون یك اشتباه بزرگ است.

وی افزود: با توجه به تحولات مدیریتی که اخیرا در کشتی جهان رخ داده، به نظرم لالوویچ شانس بسیار زیادی برای ریاست فیلا دارد و بهتر است فدراسیون کشتی ایران هم از او حمایت کرده و خود رادر مسیر کشتی جهان حفظ کند. مطمئنا اگر قرار باشد ما در این انتخابات خودرا کنار بکشیم و یا قصد حمایت از شخصی غیر از لالوویچ را داشته باشیم قطعا به ضرر مان تمام خواهد شد.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه مارتینتی دست و پا می‌زند که دوباره به قدرت برسد، گفت: مطمئنا بعد از اتفاقاتی که درباره وی رخ داد بعید است او بتواند دوباره به قدرت برگردد و برنامه ریزی به قدرت رسیدن دوباره او یک ریسک بزرگ است.

وی تصریح کرد: به نظرم در چنین شرایطی بسیار مهم است که ما بتوانیم خود را به روز کنیم و به دنبال تعامل با کسانی باشیم که هم اکنون در قدرت هستند. ما در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در هند لالوویچ را دیدیم و با او صحبت کردیم. رئیس موقت فیلا نگاه بسیار خوبی به کشتی ایران دارد و ما را یکی از کشورهای صاحب کشتی در دنیا می داند. او حتی در حاشیه مجمع انتخاباتی کنفدراسیون کشتی آسیا از مسئولان آسیا خواست که یک پست نایب رئیسی افتخاری به ایران بدهند.

جوادی در رابطه با تصمیم حجت ا... خطیب برای عدم حضور نماینده ایران در کنگره فیلا گفت: دقیقا در جریان افکار سرپرست فدراسیون کشتی نیستم و اگر او چنین تصمیمی دارد قطعا ادله ای هم برایش خواهد داشت اما آن چیزی که بدیهی به نظر می رسد اینکه غیبت ما در این کنگره به ضررمان تمام خواهد شد. بی شک اگر ما بتوانیم هر دو طرف را داشته باشیم به نفع مان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز