خبرگزاری کار ایران

رقابت پنهانی بین فدراسیونی‌ها وجود دارد؛

امیررضا خادم: اتفاقات داخل فدراسیون حرمت رسول را زیر سوال می‌برد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۱۱

متاسفانه اتفاقاتی در داخل خود فدراسیون کشتی به ویژه در موضوع کشتی فرنگی رخ داده که به نوعی زیر سوال رفتن حرمت رسول خادم است.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی با اشاره به شرایط این روزهای این رشته گفت: با توجه به اینکه رسول خادم خیلی تلاش می‌کند چارچوب تیم‌های ملی حفظ شود امیدوارم وزارت ورزش نیز هر چه سریعتر وضعیت این رشته را مشخص کند.

امیررضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: با وجود اینکه کشتی کشور با عدم ثبات مدیریت دست به گریبان است و بنا به شنیده‌ها به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما در این وسط رسول خادم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شاکله تیم‌های ملی به هم نریزد و هر چه سریعتر وضعیت مدیریت کلان کشتی مشخص شود اما متاسفانه اتفاقاتی در داخل خود فدراسیون کشتی به ویژه در موضوع کشتی فرنگی رخ داده که به نوعی زیر سوال رفتن حرمت رسول خادم است.

وی افزود: این در حالی است که رسول به نوعی ایثار کرده و خاص پای کار ایستاده تا کالبد و اسکلت تیم‌های ملی کشتی را حفظ کند و انتظار می‌رود وزارت ورزش هر چه سریعتر در راستای ایجاد ثبات در کشتی تصمیم عاجل بگیرد تا امور به نحوه شایسته‌ای پیش برود.

این پیشکسوت کشتی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: من تاکیدی بر تغییر و تحول در مدیریت کلان فدراسیون کشتی ندارم، بلکه می‌گویم اگر مدیریت موقت فدراسیون کشتی مورد تایید وزارت ورزش است از وی حمایت کنند تا به ثبات برسند و همچنین برای مدتی که در راس کار هستند برنامه‌ریزی کنند.

خادم اضافه کرد: اگر قرار است تغییر و تحولی از نوع دیگر در فدراسیون صورت بگیرد باید هر چه سریعتر این کار انجام شود. من به دلیل اینکه جزو کاندیداهای پست ریاست فدراسیون هستم تاکیدی بر روی تغییرات مدیریت کلان فدراسیون ندارم.اگر بخواهم در این ارتباط صحبتی بکنم این تصور بوجود می‌آید که می‌خواهم از شرایطی که برای کشتی به وجود آمده استفاده کنم و ورزش کشور را به نوعی لای منگنه قرار بدهم، به همین دلیل فقط به مسوولان وزارت ورزش توصیه می‌کنم هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند هر چه سریعتر بگیرند تا در نهایت تکلیف مدیریت موقت فدراسیون کشتی مشخص شود.

امیررضا خادم همچنین با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون کشتی اضافه کرد: علامت سوالی در مورد هزینه‌های فدراسیون کشتی وجود دارد و باید شفاف‌سازی در این ارتباط انجام شود. همچنین باید مشخص شود در فدراسیون مسوولیت مستقیم اداره کردن امور به دست چه کسی است. به نظر یک رقابت پنهانی در داخل خود فدراسیون وجود دارد.

وی افزود:‌ من امیدوارم با برگزاری انتخابات و مشخص شدن رییس فدراسیون سایر ارکان کشتی از جمله هیات‌های استان تکلیف خود را بدانند تا خدای ناکرده مدال‌آورترین رشته ورزشی ایران با چالش روبرو نشود، ضمن اینکه در شرایط فعلی که بحث حذف کشتی از المپیک به صورت جدی مطرح شده ما باید تمام تمرکز خود را روی حل این موضوع گذاشته و از درگیری‌های داخلی پرهیز کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز