خبرگزاری کار ایران

امانی فیلابی:

ثامن الحجج(ع) مشهد لیگ برتری شد

asdasd

با توجه به سطح بالای لیگ برتر باید بانظر حامی مالی تیم عده ای بازیکن به تیم اضافه و تعدادی نیز حذف شوند.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) مشهد گفت: این تیم موفق شد با پیروزی برابر ماهان اصفهان در بازی پلی‌آف و مالی و اعتباری فردوسی مازندران در بازی نهایی به لیگ برتر کشتی کشور راه یابد.

به گزارش ایلنا، قاسم امانی فیلابی با اشاره به اینکه این بازی‌ها در بابل برگزار شد، اظهار کرد: تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) مشهد در بازی پلی آف توانست در یک بازی برتر با نتیجه 7 بر یک تیم ماهان اصفهان را شکست دهد.

امانی فیلابی افزود: در این بازی ابراهیم چراغی در وزن 50 کیلوگرم، علی پیرزاده در وزن 55 کیلوگرم، مسعود محمودی در وزن 60 کیلوگرم، علی اصغر بدری در وزن 74 کیلوگرم، علی رجب زاده در وزن 84 کیلوگرم، امیر محمدی در وزن 96 کیلوگرم و سید صادق جلالی در وزن 120 کیلوگرم بر حریفان خود پیروز شدند و سعید صالحی در وزن 66 کیلوگرم بازی خود را واگذار کرد.

وی همچنین با اشاره به بازی پایانی گفت: در این بازی حساس که در ساعت 18 برگزار شد تیم ثامن الحجج(ع) مشهد توانست با نتیجه 6 بر 2 بر تیم موسسه فردوسی مازندران به پیروزی برسد.

سرمربی تیم ثامن الحجج(ع) مشهد یادآور شد: در این بازی ابراهیم چراغی در وزن 50 کیلوگرم و علی پیرزاده در وزن 55 کیلوگرم در برابر حریفان خود تن به شکست دادند ولی در سایر وزن ها این تیم توانست به پیروزی دست یابد.

وی به صعود تیم کشتی ثامن الحجج(ع) مشهد به لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این امر با تلاش و یکدلی تمامی کادر فنی، بازیکنان و حامی مالی تیم محقق شده است.

امانی فیلابی با تاکید بر اینکه این تیم برای حضور در لیگ برتر نیاز به تقویت دارد، اظهار داشت: با توجه به سطح بالای لیگ برتر باید بانظر حامی مالی تیم عده ای بازیکن به تیم اضافه و تعدادی نیز حذف شوند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز