خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر:

بابلسر داوطلب میزبانی مسابقات جام تختی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۲۰

درصددهستیم باهماهنگی اداره کل ورزش وجوانان وهیات کشتی مازندران ومسئولان شهرستان این رقابت ها را درسالن سرداران شهیدنوبخت بابلسربرگزارکنیم.

ایلنا- بابلسر:رییس اداره ورزش وجوانان بابلسر گفت: با نظر مساعد فدراسیون کشتی و پس از انجام مذاکرات متعدد، داوطلب میزبانی از سی وسومین دوره مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی هستیم.

به گزارش ایلنا از بابلسر، انصار آری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: درصددهستیم باهماهنگی اداره کل ورزش وجوانان وهیات کشتی مازندران ومسئولان شهرستان این رقابت ها را درسالن سرداران شهیدنوبخت بابلسربرگزارکنیم.

وی بیان داشت: کشتی بابلسردرچندسال گذشته روند رو به رشد خود را آغازکرد و برنامه های زیربنایی انجام شده توسط هیات کشتی بابلسر، نویدبخش آینده ای درخشان برای کشتی این شهر است.

رییس اداره ورزش وجوانان بابلسر افزود: بهره برداری از خانه کشتی بابلسردرسال 89 و حضور تیم شهدای بابلسر در لیگ برتر کشتی آزاد کشور در فصل جاری، از جمله فعالیت های کشتی بابلسر در سالهای اخیر است.

آری ادامه داد: مذاکرات فراوانی با رییس فدراسیون کشتی انجام شد که نظرمساعد ایشان برای اعطای میزبانی به بابلسر جلب شد.

وی گفت: بازدید نمایندگان فدراسیون کشتی از امکانات بابلسر گام بعدی درگرفتن این میزبانی است که زیرساخت های بابلسر برای اسکان و پذیرایی ازمیهمانان متعدد مناسب است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز