خبرگزاری کار ایران

حمید با وفا:

استخدام کشتیی‌گیران غیر بومی سودی برای خراسان ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۵۸

برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای کشتی فرنگی استان تنها راه حل خروج از این رکود است.

سرمربی تیم كشتی فرنگی خراسان رضوی اظهار داشت: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان که در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد حضوری پر رنگ خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، حمید با وفا ضمن اشاره به روند رو به رشد كشتی فرنگی استان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان عنوان كرد: رشد کشتی فرنگی نیازمند توجه ویژه مسوولان و زحمت و تلاش فراوان جامعه کشتی است.

وی با اشاره به راه یافتن امید قادری و حسن دامن‌افشار دو فرنگی‌كار جوان استان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلند مدت برای کشتی فرنگی استان تنها راه حل خروج از این رکود است و نیاز به صرف زمان فراوان دارد.

باوفا افزود: توجه به توانایی کشتی‌گیران نوجوان استان این نوید را در آینده نزدیک به جامعه کشتی استان می‌دهد كه 3 نفر از آنان با درخشیدن در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان در بهمن ماه امسال به اردوی تیم ملی راه یابند.

سرمربی تیم كشتی فرنگی استان با اشاره به عملكرد قابل توجه كشتی‌گیران بزرگسال این رشته در مسابقات آزاد كشتی فرنگی كشور امسال و رشد قابل قبول آنان عنوان كرد: با صرف وقت بیشتر بر روی نوجوانان و جوانان به دنبال ایجاد پشتوانه‌ای قوی برای جایگزین كردن و تقویت تیم كشتی فرنگی بزرگسالان استان هستیم.

وی همچنین با بیان اینكه هزینه در تیم‌هایی كه از كادر فنی و كشتی‌گیران كاملا غیر بومی استفاده می‌كنند سودی برای كشتی استان نخواهد داشت، عنوان كرد: استعدادها و توانایی های بسیاری در كشتی آزاد و فرنگی استان وجود دارد كه بكارگیری آنان در كنار نیروهای غیربومی تراز اول كشور در تیم های لیگی استان موجب رشد این ورزش درخراسان رضوی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز