خبرگزاری کار ایران

در آزادی جشن قهرمانی می‌گیریم؛

کاوه: امیدواریم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع كنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۵۵

تمام تمركز تیم را بر روی دیدار صبح روز سه شنبه 12 دی‌ماه در دور نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد ماهان سپاهان گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم كشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: با حضور تماشاچیان سبزواری و هواداران باشگاه در روز سه شنبه جشن قهرمانی تیم را در سالن آزادی تهران برگزار می‌كنیم.

به گزارش ایلنا، محسن كاوه كه تیمش روز پنجشنبه 7 دی‌ماه در زیرآب با نتیجه 6 بر یک بر حریف پیروزی رسید و با 10 امتیاز در صدر جدول گروه اول رقابت‌های لیگ برتر كشور قرار گرفت، عنوان كرد: تمام تمركز تیم را بر روی دیدار صبح روز سه شنبه 12 دی‌ماه در دور نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد ماهان سپاهان گذاشته‌ایم.

وی با ابراز تشكر از تعدادی از تماشاچیان و هواداران تیمش كه در همه بازی‌های خارج از خانه نیز همراه تیم ثامن الحجج(ع) هستند و آن را حمایت می‌كنند، بیان کرد: امیدوارم با حضور هواداران باشگاه در پایان مسابقات از عنوان سال گذشته خود دفاع و جشن قهرمانی را در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار كنیم.

سرمربی تیم كشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با اشاره به عملكرد خوب شاگردانش در دیدار با صدرای زیرآب عنوان كرد: با توجه به فاصله كمی كه از روز پنجشنبه تا دیدارهای پایانی رقابت‌های لیگ داریم مجبور بودیم از نفرات دوم تیم مقابل تیم صدرای زیرآب كه با تمام قوا آمده بود استفاده كنیم كه به نتیجه دلخواه خود رسیدیم.

وی همچنین عملكرد تماشاچیان صدرای زیرآب را تحسین كرد و افزود: علیرغم صحبت‌هایی كه می‌شد تماشاچیان فقط كشتی‌گیران برتر را تشویق كردند و مسوولین تیم حریف به بهترین نحو این دیدار را میزبانی كردند.

كاوه با اشاره به انسجام تیمی شاگردانش عنوان كرد: با حمایت‌ها و تدارك و پشتیبانی‌های مسوولان باشگاه همه چیز برای بازی های روز سه شنبه آماده است كه امیدواریم بتوانیم از مقام سال گذشته خود دفاع كنیم.

گفتنی است، تیم كشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع)سبزوار صبح روز سه شنبه 12 دی‌ماه به مصاف تیم كشتی فولاد ماهان سپاهان اصفهان خواهد رفت و در صورت پیروزی باید منتظر برنده دیدار تیم‌های صدرای داماش بابل و پرسپولیس جویبار برای مشخص شدن حریفش در دیدار پایانی در بعد از ظهر همان روز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز