خبرگزاری کار ایران

بنا سلاحی جز قهر کردن ندارد؛

محمدزاده: محمد بنا تا عادی شدن امور برنمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۱۸

در حال حاضر محمد بنا هیچ برنامه‌ای برای بازگشت ندارد تا زمانی که همه چیز درست شود و امور بر روال عادی خود قرار بگیرد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی گفت: در این مدت بارها به محمد بنا به دروغ گفته شده که اگر برگردد کارها درست می‌شود ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاده و بنا تصمیم راسخ گرفته تا عادی نشدن امور به تیم ملی برنگردد.

خلیل رشید محمدزاده در گفت‌وگو با ایلنا عنوان داشت: محمد بنا معتقد است اول باید مشکلات فدراسیون حل شود، همچنین به کشتی‌گیران نیز رسیدگی شود، چراکه نمی‌شود با بی‌پولی کار کرد. نمی‌شود فقط با وعده و وعید اردوها را تشکیل داد که باعث شده اردوها از کیفیت خوبی برخوردار نشود.

وی افزود: در رده نوجوانان قرار بود اردویی دائر شود که متاسفانه به علت پرداختن نشدن بدهی‌ معوقه 120 میلیونی فدراسیون به شرکت برق که از سال قبل مانده بود، این اردو لغو شد. از طرفی امکانات خوبی مهیا شده بود ولی فدراسیون توانایی قرارداد بستن نداشت و به همین دلیل اردوی نوجوانان فرنگی تشکیل نشد. این یکی از دغدغه‌های محمد بنا بود. وقتی دید امکانات لازم برای کار وجود ندارد تصمیم به کناره‌گیری گرفت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان درخصوص جلسه احتمالی با خطیب گفت: در حال حاضر محمد بنا هیچ برنامه‌ای برای بازگشت ندارد مگر اینکه همه چیز درست شود و امور به روال عادی برگردد. در این مدت بارها به محمد بنا دروغ گفته شده است. به وی گفته‌اند اگر برگردد کارها درست می‌شود ولی این اتفاق نیفتاده است. محمد بنا تصمیم راسخ گرفته تا عادی نشدن امور باز نگردد. این بار مسئولیت کشتی فرنگی به صورت مستقیم بر دوش بنا است. وی به دنبال این است که امکانات باشد تا او کار خود را انجام بدهد. متاسفانه کاری صورت نگرفته و بنا هم با این وضعیت قصد برگشت ندارد.

خلیل رشید محمدزاده تاکید کرد: محمد بنا باها و بارها با قهرکردن‌ها اعتراض خود را به وضعیت موجود اعلام کرده تا به اردوها سر و سامان بدهد، در حالیکه خیلی از مردم و خبرنگاران می‌گویند تا چیزی می‌شود محمد بنا قهر می‌کند. محمد بنا اسلحه‌ای جز اینکه خود را فدا کند، ندارد. سلاح وی این است که در اردو حضور پیدا نکند تا اردو کنسل شود تا کسی از وی علت کنسلی را بپرسد.

این مربی در ادامه متذکر شد: در چند سال گذشته همین اتفاق افتاده است. در صحبت‌های صورت گرفته به ما ثابت شد، دل محمد بنا فقط برای کشتی می‌سوزد ولاغیر. بنا هیچ‌وقت چیزی برای خود نخواسته و همیشه خود را فدا کرده تا باز بگویند بنا قهر کرده است. آیا امروز با عدس‌پلو می‌شود قهرمان جام جهانی شد؟ بنا به کشتی‌گیر خود چه وعده‌ای بدهد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان همچنین تاکید کرد: تا امروز اسلحه محمد بنا این بود که به ورزشکاران این وعده را می‌داد که شما قهرمان المپیک شوید تا همه توجهات متوجه شما شود، اما می‌بینیم امروز کار محمد بنا مشکل شده چون تمام حرف‌هایی که زد و مربی و ورزشکار را سوق داد تا در اردو حضور یابد در عمل دیدند هیچ خبری نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم ملی نوجوانان ما ضعیف است و اگر برنامه مناسب نباشد موفق نخواهد شد. اولین خواسته محمد بنا این بود که قرارداد خود را با برق منعقد کنید چون می‌دانست اگر تیم پایه خوب نباشد در آینده به مشکل بر می‌خوریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز