خبرگزاری کار ایران

اساسنامه لیگ برتر کشتی تغییرات کند؛

جوادی: تکلیف استان میزبان جام‌جهانی هفته آینده مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۸۶

باید در اساسنامه لیگ برتر کشتی آزاد تغییراتی بوجود آید. بهترین حالت این است که در مسابقات لیگ 16 تیم حضور داشته باشند.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون در نظر دارد پس از برگزاری لیگ برتر برنامه‌ریزی خاصی برای لیگ سال آتی داشته باشد.

ابراهیم جوادی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در ادامه مطلب فوق افزود: باید استان‌ها به میدان آمده و فدراسیون هم پشتیبان هیات‌ها و اسپانسرها باشد تا با تامین منافع و انتظارات، اسپانسرها هم تمایل به حمایت از ورزش داشته باشند.

وی در خصوص خواسته فدراسیون از برگزاری لیگ کشتی و کیفیت رقابت‌ها مسابقات دور رفت عنوان داشت: معتقدم ما باید لیگ را جدی‌تر بگیریم. کلا باید در اساسنامه لیگ تغییراتی بوجود آید. باید انتظارات ما از برگزاری لیگ بیشتر بهتر شود. بهترین حالت این است که در مسابقات لیگ 16 تیم حضور داشته باشند.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی افزود: کشتی ورزش اول ایران است و با هزار زور لیگ را با حضور 8 تیم برگزار می‌کنیم این چیز قشنگی نیست. باید به جایی برسیم که تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر سر و دست بشکند، چراکه تیم‌ها باید از مسابقات دسته اول گزینش شده باشند، مسابقاتی که الان وجود ندارد.

جوادی درخصوص جلسه روز چهارشنبه هیات رئیسه فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: مازندران پیشنهاد داده تا آن استان جام‌جهانی را برگزار و هزینه ریالی رقابت‌ها را تامین کند که این پیشنهاد در حال بررسی است. قرار شد هفته آینده جلسه‌ای با حضور حجت الله خطیب برگزار و در مورد میزبانی تهران یا مازندران برای جام جهانی کشتی تصمیم‌گیری شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز