خبرگزاری کار ایران

مشكلات را هنوز حل نكرده‌اند؛

جزینی:‌ ابزار لازم فراهم شود بنا در خدمت كشتی ایران خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۷۸

یكی از پیش شرط ها این بود كه ظرف یك ماه و نیم مقدمات كار مهیا شود كه هیچ كدام انجام نشد. اگر توانستند مطلب خواسته را انجام بدهند، محمد بنا باز می گردد.

 مربی تیم ملی كشتی فرنگی گفت: در صورتی كه اسباب و وسائل لازم برای كار فراهم بشود به اردو بر می گردم. حساب قهر كردن نیست چون ابزار مهیا نیست محمد بنا سركار نمی آید. دقیقا مانند شغلی است كه شخص بخواهد فعالیت كند و ابزار كار مهیا نباشد وی با حضور فیزیكی خود چه كار می تواند انجام دهد، بیاید و فقط نگاه كند؟

رسول جزینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،‌ در ادامه مطلب فوق افزود: یكی از پیش شرط ها این بود كه ظرف یك ماه و نیم مقدمات كار مهیا شود كه هیچ كدام انجام نشد. اگر توانستند مطلب خواسته را انجام بدهند محمد بنا باز می گردد و چنانچه انجام نشد، كسانی هستند كه با شرایط حال حاضر بتوانند كار مد نظر را انجام دهند.

وی در خصوص موضع گیری چند روز اخیر برخی مطبوعات مبنی برنگشتن و قهر كردن احتمالی محمد بنا تاكید كرد: اصلا چنین چیزی نیست. محمد بنا فقط منتظر مهیا شدن ابزار كار است. این تنها دلیلی هست كه بر آن تاكید دارد و چنانچه مقدمات كار فراهم مهیا شود، مطمئن باشید اولین نفری كه در اردو حضور پیدا می كند، محمد بنا است.

گفتی است، مقرر شده بود كه نشستی با حضور محمد بنا و خطیب عصر روز 5 شنبه برگزار و در خصوص مسائل موجود بحث و گفت و گو شود كه به علت اعتراض محمد بنا، این جلسه نیز كنسل و ممكن است در زمان دیگری برگزار شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز