خبرگزاری کار ایران

عارف ربطی در گفتگو با ایلنا:

حق الزحمه داوران كشتی 30 درصد اضافه می شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۵۸

حق الزحمه داوران و كادر اجرایی با توجه به تورم موجود 30 درصد اضافه اضافه می شود. این افزایش پس از بررسی و تهیه اشل مربوطه اعمال خواهد شد.

دبیر فدراسیون كشتی گفت: در مورد اساسنامه فدراسیون كشتی سعی شده تا ایرادات موجود مورد نظر اصلاح شود. تمام سعی خود را به كار بسته ایم اساسنامه اصلاحی توسط وزارت ورزش در زمان مقرر به مقرر فیلا ارسال و مشكلات موجود به كل برطرف شود.

عارف ربطی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در جلسه عصر روز چهارشنبه مسائل مربوط به برگزاری هرچه بهتر جام جهانی كشتی در تهران بررسی و گزارش های اینجانب و حسن رنگرز به اطلاع حاضران رسید. در همین راستا و در جلسه ذكر شده بر همفكری اعضا و ارائه نتایج در جلسه آتی هیات رئیسه تاكید شد. همچنین مقرر شد برای پیشرفت هر چه بهتر امور شركتی در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین تاكید كرد: در جلسه انجام شده مقرر شد حساب جاری جهت واریز درآمدهای كمیته داوران به این حساب افتتاح تا بخشی از هزینه های این مجموعه از این راه تامین شود.

دبیر فدراسیون ادامه داد: همچنین مصوب شد حق الزحمه داوران و كادر اجرایی با توجه به تورم موجود 30 درصد اضافه شود. این افزایش پس از بررسی و تهیه اشل مربوطه اعمال خواهد شد.

ربطی در پایان عنوان داشت: گزارش عباس نمازیان در مورد لیگ برتر كشتی آزاد ارائه و تاكید شد به علت نزدیكی مسابقات برگزار شده شاهد رقابتی فشرده بین تیم ها هستیم كه این مطلب حكایت از فراهم شدن بستر پیشرفت هرچه بیشتر كشتی دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز