خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش را مقصر می‌دانم؛

سیروس‌پور: کسی نیست به داد فدراسیون کشتی برسد!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۹

روسای فعلی اگر نمی‌توانند امور مربوط به کشتی را پیش ببرند باید از سمت خود استعفا داده و بروند.

رئیس سابق فدراسیون کشتی با اشاره به نامه‌های فیلا مبنی بر هر چه سریعتر برگزار شدن انتخابات ریاست این فدراسیون گفت: فدراسیون‌های ورزشی وابسته به فدراسیون های جهانی هستند و باید براساس مقررات آنها امور خود را پیش ببرند اما متاسفانه تاکنون فدارسیون کشتی با تعویق انتخابات براساس خواسته های فیلا عمل نکرده است.

پرویز سیروس‌پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: متاسفانه فدراسیون کشتی مدت‌ها است به صورت سرپرست اداره می‌شود و انتخابات ریاست آن به تعویق افتاده و به همین دلیل ما به شدت خطر تعلیق را روی فدراسیون کشتی احساس می‌کنیم، اما کسی نیست که به داد آن برسد.

وی ادامه داد: اگر فردی هر چه سریعتر زمام فدراسیون را به دست بگیرد این احتمال وجود دارد وضعیت کشتی کشور از حالت فعلی خارج شود و روند رو به رشدی بگیرد. البته نباید فراموش کرد برای انتخابات فدراسیون فوتبال وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش کشور تصمیم‌گیرنده است و آنها باید هر چه سریعتر زمینه‌ای را فراهم کنند تا انتخابات فدراسیون کشتی برگزار شود.

رئیس سابق فدراسیون کشتی همچنین تاکید کرد: متاسفانه مصاحبه‌ها و تذکرات ما هیچ‌گاه مورد استفاده مسئولان ورزش و فدراسیون کشتی قرار نمی‌گیرد و حتی از راهکارهای ما ناراحت می‌شوند و من در این بین وزارت ورزش را مقصر می‌دانم.

سیروس پور تاکید کرد: در حال حاضر فدراسیون کشتی نزدیک به 5 میلیارد بدهی دارد و با این وضعیت حتی مدیر بعدی هم بیاید بعید می‌دانم بتواند وضعیت فعلی را سر و سامان دهد چراکه محیط برای ادامه فعالیت مهیا نیست. روسای فعلی باید توجه داشته باشند اگر نمی‌توانند امور مربوط به کشتی را پیش ببرند باید از سمت خود استعفا داده و بروند، اقدامی که تاکنون آن را انجام نداده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز