خبرگزاری کار ایران

تیتو ویلانووا:

در مقایسه‌های‌ بلندمدت مغلوب گواردیولا خواهم شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۳

دوران خیلی کوتاهی از حضورم روی نیمکت بارسا گذشته و باید بیش از این پیش رفت ولی مطمئنم در مقایسه‌های بلندمدت مغلوب پپ خواهم شد.

سرمربی بارسلونا گفت: کارهایی که گواردیولا برای بارسا کرد تا جام‌هایی که به دست آورد و حتی روند رشد و پیشرفت سیستم بازی تیم تکرار شدنی نیست.

به گزارش ایلنا، تیتو ویلانووا در کنفرانس خبری بعد از بازی با بیلبائو گفت: از برد 5 بر یک مقابل بیلبائو واقعا احساس غرور می‌کنم. تیم سطح بازی‌اش را حفظ کرده و مطمئنا مواردی هست که در آنها باید بهتر شویم، ولی مهمترین نکته این است که انگیزه برای پیروزی و توانای کاری را حفظ کردیم. قطعا ممکن است ما هم در بازی‌هایی شکست بخوریم ولی خیلی بعید است که ببازیم.

وی دراین باره گفت: واقعا خوشحالم توانستیم این رکورد را به نام خودم ثبت کنیم. بازیکنان بارسا علاوه بر عملکرد خوبی که داشتند، به خوبی به تغبیر بازی پرداختند. خیلی خوب است در این بازی‌ها به پیروزی برسیم. ما خوشحال و راضی هستیم ولی بیش از هر چیزی از این بابت خوشحالیم که با وجودی که نتیجه 5 بر یک بود، ما همچنان فشار می‌آوردیم و به دنبال زدن گل‌های بیشتری بودیم. این طوری مطمئن خواهم شد ما قدرتمند می‌مانیم، در بازی‌های بیشتری به پیروزی می‌رسیم و برای کسب جام‌های متعددی می‌جنگیم.

سرمربی بارسا با بیان اینکه هنوز خیلی زود است در مورد دوره حضور من روی نیمکت بارسا در مقایسه با دوران مربیگری پپ گواردیولا قضاوت کنیم، متذکر شد: 4 سالی که به همراه پپ گذشت، از هر نظر غیر قابل تکرار است. از نظر کارهایی که گواردیولا برای تیم کرد تا جام‌هایی که بارسا به دست آورد و حتی روند رشد و پیشرفت سیستم بازی تیم تکرار شدنی نیست. من واقعا احساس غرور می‌کنم. در حال حاضر فقط دوران خیلی کوتاهی از حضور من روی نیمکت مربیگری بارسا گذشته و باید بیش از این پیش رفت ولی من مطمئنم در مقایسه‌های بلندمدت مغلوب پپ خواهم شد.

تیتو همچنین به تمجید از اتلتیک بیلبائو پرداخت و گفت: اتلتیک سبک بازی متفاوتی در مقایسه با تمام تیم‌های دیگر دارد. آنها کار را برای حریفان واقعا سخت می کنند، هرچند نتیجه بازی شاید نشان ندهد ولی هیچوقت بازی کردن مقابل اتلتیک کار آسانی نیست.

ویلانووا همچنین با اشاره به رابطه خوب بین اینیستا و فابرگاس در خط هافبک بارسا گفت: ارتباط میان اینیستا و سسک در جریان بازی فوق‌العاده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز