خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لالیگا؛

قدرتنمایی بارسا با مسی؛ رونالدو برگ برنده دربی‌مادرید

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۵

غول‌های فوتبال اسپانیا همچنان به قدرتنمایی خود ادامه می‌دهند.

هفته چهاردهم لالیگا با پیروزی پر گل بارسا و برتری رئال در دربی معروف مادرید به پایان رسید تا غول‌های فوتبال اسپانیا همچنان به قدرتنمایی خود ادامه دهند.

به گزارش ایلنا، بارسلونای صدرنشین که در نیوکمپ به مصاف اتلتیک بیلبائو رفته بود موفق شد با نتیجه 5 بر یک از سد شاگردان بیلسا بگذرد تا همچنان به تنهایی صدر جدول را در دست داشته باشد. لیونل مسی اسطوره این روزهای فوتبال جهان در این دیدار هم خوش درخشید و 2 گل در دقایق 25 و 70 برای بارسا به ثمر رساند تا به رکورد 40 ساله گرد مولر فقط 2 گل دیگر فاصله داشته باشد. جرارد پیکه در دقیقه 23، آدریانو  در دقیقه 45 و فابرگاس در 57 دیگر گل‌های بارسا را وارد دروازه بیلبائوی نگون‌بخت در این دیدار کردند. ایبای گومز هم تک گل بیلبائو را در دقیقه 66 وارد دروازه بارسا کرد. بارسلونا با این پیروزی 40 امتیازی شد و یکه‌تازی جدول رقابت‌هاست و بیلبائو نیز با این شکست با 15 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

همچنین در دربی شهر مادرد هم هم رئالی‌ها با هدایت مورینیو و درخشش کریس رونالدو موفق شدند  2 بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست دهند تا فاصله 11 امتیازی با بارسا را همچنان حفظ کنند. رئالی‌ها نیمه اول این دیدار را با ضربه آزاد کریس رونالدو از پشت محوطه جریمه با یک گل به سود خود به پایان بردند ولی در نیمه دوم و در دقیقه 66 کریس رونالدو پایه‌گذار گل دوم رئال شد و پاس زیبایی را برای مسعود اوزیل مهیا کرد که این بازیکن هم دروازه اتلتیکو را با دیگر باز کرد تا مورینیو با خیالی راحت بر روی نیمکت رئال جای بگیرد. رئال مادرید با این برد 29 امتیازی شد و در رده سوم لالیگا قرار دارد و اتلتیکو مادرید نیز با 34 امتیاز همچنان جایگاه دوم جدول لالیگا را به خود اختصاص داده است.

 نتایج کامل دیدارهای برگزار شده هفته چهاردهم به این شرح است:

بارسلونا 5 - بیلبائو یک

رئال مادردی 2 - اتلتیکو مادردی صفر

ختافه یک - مالاگا صفر

والنسیا 2 - سوسیداد 5

برنامه ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم به این شرح است:

یکشنبه 12 آذرماه

اسپانیول-گرانادا

بتیس-لاكرونیا

لوانته-سلتاویگو

ساراگوسا-مایوركا

سه‌شنبه 14 آذر

وایادولید-سویا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز