خبرگزاری کار ایران

مادریدی‌ها دست از رقابت نمی‌کشند؛

ویلانووا: فاصله 11 امتیازی با رئال مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۱

من در رختکن رئال نیستم و از شرایط حاکم بر این تیم خبر ندارم اما رئال تا پایان لیگ دست از رقابت نخواهد کشید.

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که رئالی‌ها تا پایان رقابت‌های لالیگا دست از رقابت بر نخواهند داشت و این از ویژگی‌های بارز شاگردان مورینیو است.

به گزارش ایلنا، تیتو ویلانووا در مورد فاصله 11 امتیازی که تیم تحت رهبری‌اش با رئال ماردید ایجاد کرده، اظهار کرد: ما در سال اول حضور در بارسا هم 11 امتیاز از رئال پیش افتادیم ولی در نهایت سختی‌های زیادی را متحمل شدیم. من در ابتدای فصل فکر می‌کردم از آنجایی که بازیکنان تیم به خوبی من را می‌شناسند، شرایط خوبی دارم. برای یک مربی مهم این است که بازی به بازی پیش برود و من اصلا به چنین فاصله‌ای که ممکن است بین ما و رئال پیش بیاید، فکر نمی‌کردم.

وی ادامه داد: آنها حالا بازی اتلتیکو را پیش رو دارند، تیمی منسجم و قدرتمند که این توانش را تصادفی در اختیار ندارد. آنها در پایان فصل پیش هم عملکرد فوق‌العاده ای داشتند و در فصل گذشته با سیمئونه خیلی خوب کار کردند.

سرمربی بارسا در مورد دربی شهر مادرید نیز متذکر شد: ما باید بر روی بازی خود مقابل اتلتیک بیلبائو تمرکز کنیم. ما نمی‌توانیم اتفاقاتی که در داربی مادرید رخ می‌دهد را کنترل کنیم، چون ما اصلا آنجا حضور نداریم. نمی‌توانیم بر روی مسائل دیگر تمرکز کنیم. من باید نگران شرایط تیم خودم باشم. تیم‌هایی هستند که در نزدیکی ما حضور دارند و هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی است. در سال اول حضور ما در رئال مجبور شدیم به برنابئو برویم و در نهایت قهرمان شدیم. من در رختکن رئال نیستم و از شرایط حاکم بر رختکن این تیم خبر ندارم اما رئال تا پایان لیگ دست از رقابت نخواهد کشید. این ویژگی رئالی‌هااست.

وی با آنالیز بازی با لوانته نیز خاطرنشان کرد: گل زود هنگام در شروع نیمه دوم خیلی به ما کمک کرد. پارسال هم در این بازی شرایط مشابهی داشتیم و قبل از شروع این بازی در مورد بازی سال قبل صحبت کرده بودیم. لوانته در چنین شرایطی عملکرد خوبی را به اجرا می‌گذارد. لوانته تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و همیشه خطرات زیادی برای ما ایجاد کرده است.

سرمربی بارسا در مورد درخشش خیره کننده اینیستا مقابل لوانته نیز گفت: من از او نخواسته بودم تا این حد جلو برود و به او آزادی کامل داده بودم. اینیستا خیلی باهوش است و خیلی خوب بازی خوانی می‌کند. او بارها در شرایطی قرار گرفت که می‌توانست پاس گل بدهد. فابرگاس، آلبا و آدریانو هم عملکرد خوبی در این بازی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز