خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتسال - تایلند؛

پنجمین تاجگذاری برزیل در فوتسال جهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۴

ایتالیایی ها عنوان سوم را به خود اختصاص دادند و کلمبیا هم به عنوان چهارمی بسنده کرد.

جام جهانی فوتسال به آخر خط رسید و برزیل پنجمین جام قهرمانی فوتسال جهان را با خود به خانه برد.

به گزارش ایلنا، فینال جام جهانی فوتسال عصر امروز از ساعت 16 بین تیم های برزیل و اسپانیا برگزار شد که در نهایت برزیل برای پنجمین بار جام قهرمانی را به خانه برد.

در این دیدار دو تیم در نیمه نخست به تساوی بدون گل رسیدند ولی نیمه دوم شاهد به ثمر  رسیدن 4 گل بودیم تا کار دو تیم به وقت های هم اضافه بکشد.

برزیل ابتدا در دقیقه 25 به گل رسید ولی دقیقه 30 گل مساوی را دریافت کرد ولی آیکاردو برای دومین بار دروازه برزیل را باز کرد تا ماتادورها پیش بیفتند ولی این پایان کار نبود چراکه برزیل در دقیقه 37 توسط فالکائو بازی را به تساوی کشید تا کار به وقت‌های اضافی بکشد.

در نیمه نخست بار دیگر دو تیم در عدد 2 بر 2 مساوی پیش رفتند ولی در نیمه دوم وقت های اضافه این نیتو بود که 20 ثانیه مانده به پایان گل سوم را به ثمر رساند تا برزیلی ها پنجمین جام قهرمانی را هم به خانه ببرند.

در جام جهانی 2008 نیز این دو تیم به فینال رسیده بودند که برزیل در ضربات پنالتی موفق به شکست ماتادورها شده بود تا چهارمین قهرمانی اش را جشن بگیرد و حالا در تایلند نیز بار دیگر این تیم را مغلوب هنرنمایی خود کرد تا پنجمین جام را به خانه ببرد.

همچنین در دیدار رده بندی هم ایتالیایی ها مقابل کلمبیای غول کش به میدان رفتند و علیرغم اینکه در نیمه نخست نتوانستند از سد دفاعی این تیم عبور کنند ولی در نیمه دوم عقده گشایی کردند و موفق شدند 3 بار دروازه این تیم را باز کنند تا عنوان سوم جام جهانی را به خود اختصاص دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز