خبرگزاری کار ایران

بیش از حد مرتکب اشتباه می‌شویم؛

آلگری: میلان درحال نزدیک شدن به منطقه خطر است!

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۹

میلان باید همچنان به حرکت خود در مسیر رشد و پیشرفت ادامه دهد، چراکه ما بیش از حد مرتکب اشتباهات فردی می‌شویم.

استفان الشعراووی با 2 گلی که مقابل ناپولی زد از هفتمین شکست فصل میلان در سری A جلوگیری کرد ولی سرمربی تیم معتقد است با این نتیجه میلان را به منطقه سقوط نزدیک کرده است.

به گزارش ایلنا، ماکسیمیانو آلگری پس از تساوی میلان مقابل ناپولی با بیان این مطلب اظهار کرد: در نیمه نخست ما اشتباهات بسیار کودکانه‌ای انجام دادیم که می توانستیم بهتر از این‌ها عمل کنیم که متاسفانه ناپولی نهایت استفاده را از اشتباهات ما کرد و موفق شد تا 2 گل نیز به ثمر برساند.

وی ادامه داد: مدافعان میانی میانی میلان در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند به خوبی کاوانی را مهار کنند. فکر می‌کنم در مجموع در این بازی عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشتیم. بعضی اوقات ما بیش از حد مرتکب اشتباه می‌شویم. البته در طول 90 دقیقه موقعیت‌های گلزنی فراوانی ایجاد می‌کنیم و اگر نوچرینو و نیانگ کمی دقت می‌کردند حتی می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

آلگری در ادامه گفت: میلان باید همچنان به حرکت خود در مسیر رشد و پیشرفت ادامه دهد، چراکه ما بیش از حد مرتکب اشتباهات فردی می‌شویم. فوتبال یک بازی تیمی است و ما باید با رسیدن به بلوغ کامل اشتباهاتی که مرتکب شدیم را در آینده تکرار نکنیم تا با کسب امتیاز در جدول رده بندی پیشروی کنیم. با توجه به عملکردی که در بازی برابر ناپولی به نمایش گذاشتیم کاملا سزاوار این یک امتیاز بودیم.

سرمربی میلان همچنین در واکنش به گزارش گاتزتادلوسپورت درباره صحبت‌های وی خطاب به بازیکنان تیم که" آنها با تمام وجود برای میلان کار نمی‌کنند و اگر همین‌گونه ادامه بدهند به سری B می روند"، گفت: این چیزها را گفتم تا قبل از بازی‌های حساس و مهمی که در پیش داریم، باعث انگیزه در تیم شود. اگر ما به اشتباهات خود در هر بازی ادامه دهیم بنابراین در منطقه خطر در جدول رده بندی قرار خواهیم گرفت.

میلان با کسب این تساوی مقابل ناپولی در هفته سیزدهم با کسب 15 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز