خبرگزاری کار ایران

مدیریت خلاقانه در دستور كار وزارتخانه؛

ولی‌زاده: صالحی كاملا به حوزه ورزش مسلط است

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۰۸

وی مدیریت خلاقانه را در دستور كار قرار می‌دهند و همواره سعی دارند مشكلات را دور بزنند. بنده مطمئنم وی این وزارتخانه را به نحوی مطلوب اداره خواهد كرد.

دبیر كمیته ورزش ستاد انتخاباتی حسن روحانی از انتصاب سیدرضا صالحی امیری به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان دفاع كرد.

صمد ولی‌زاده در گفت‌وگو ایلنا با اشاره به ویژگی‌های صالحی امیری برای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان اظهار كرد: از آنجا كه بنده با دكتر صالحی در ستاد انتخاباتی حسن روحانی همكار بوده‌ام شناخت نسبتاً كاملی از وی دارم و مطمئن هستم فضای بسیار خوبی را به این وزارتخانه حاكم خواهد كرد.

وی افزود: خوشبختانه وی دارای چند ویژگی برجسته هستند. اول اینكه فردی كاملاً مدیر بوده و مدیریت كلان وی در گذشته چه در دفتر مطالعات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام و چه در سایر وزارتخانه‌هایی كه فعالیت داشته این را به اثبات رسانده است. دوم هم اینكه صالحی فردی علمی و دانشگاهی هستند كه معمولا با پدیده‌ها كاملاً علمی برخورد می‌كنند. ضمن اینكه ایشان كارهای پژوهشی ارزشمندی نیز در گذشته انجام داده‌اند.

این كارشناس ورزش در ادامه گفت: به لحاظ كاریزماتیك نیز سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان مدیری كاملاً نافذ و سخت‌كوش هستند و بنده شخصاً شاهد این بودم كه وی مدیریت خلاقانه را در دستور كار قرار می‌دهند و همواره سعی دارند مشكلات را دور بزنند. بنده مطمئنم وی این وزارتخانه را به نحوی مطلوب اداره خواهد كرد.

وی در پاسخ به این سؤال كه فكر نمی‌كنید ورزشی نبودن صالحی یك نقص بزرگ برای اداره مجموعه بزرگی به نام وزارت ورزش و جوانان باشد، گفت: در 35 سال گذشته تمام كسانی كه رئیس سازمان تربیت‌بدنی یا وزیر ورزش شده‌اند هیچ‌یك ورزشی نبوده‌اند. ضمن آنكه ما نمی‌توانیم بگوییم صالحی ورزشی نیست. وی شاید سابقه مدیریت ورزشی نداشته باشند اما كاملاً به حوزه ورزش تسلط دارند.

دبیر كمیته ورزش ستاد انتخاباتی حسن روحانی با اشاره به اینكه وزارت ورزش 3 چهره متفاوت فرهنگی، ورزشی و مسائل مربوط به جوانان را دارد، گفت: صالحی امیری در حوزه فرهنگ و جوانان به امور بسیار مسلط است و خوشبختانه به حوزه ورزش نیز اشراف كامل دارد.

رئیس اسبق فدراسیون ووشو در پیش‌بینی خود از احتمال موفقیت صالحی‌امیری در وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به شخصیت و دانشی كه وی دارد بنده مطمئن هستم از نیروهای متخصص حوزه ورزش و جوانان بهره خواهند برد و پیش‌بینی می‌كنم این وزارتخانه موفقیتی قابل توجه در دوره مدیریت وی را تجربه كند.

ولی‌زاده در پایان گفت: متأسفانه دستگاه ورزش كشور در چند سال اخیر در دو بخش فرهنگ و جوانان دچار مشكلات عدیده بوده و بسیار ضعیف عمل كرده اما با توجه به اشراف صالحی‌امیری به دو حوزه فرهنگ و جوانان، امیدوارم این وزارتخانه علاوه بر موفقیتی كه در حوزه ورزش كسب خواهد كرد در حوزه فرهنگ و جوانان نیز بسیار بهتر از گذشته عمل كند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز