خبرگزاری کار ایران

از اخراجم برابر حفاری متعجبم؛

علی افضل: حفاری مدعی قهرمانی نیست

asdasd

من هیچ توهینی به داور نکردم و تنها کنار زمین با بازیکنانم صحبت می کردم که داور مرا از سالن مسابقه بیرون فرستاد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تیم حفاری هیچ برنامه ای برای بازی با ما نداشت و به نظرم این تیم نمی تواند مدعی قهرمانی باشد.

علی افضل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب گفت: بازیکنانم توانستند نسبت به بازی های گذشته بهتر ظاهر شوند و 3 امتیاز این مسابقه که بسیار هم حائز اهمیت بود را به دست آورند.

وی در خصوص تعطیلات 40 روزه لیگ نیز گفت: برای این تعطیلات هیچ برنامه ای نداریم چراکه 5 بازیکن به جام جهانی می روند و مابقی نیز راهی تیم ملی دانشجویی می شوند، فکر کنم در اصفهان فقط من و سایر کادر فنی بمانیم و اگر هم برنامه ای داشته باشم برای کادر فنی است نه تیم گیتی پسند.

افضل در خصوص اخراجش از زمین مسابقه نیز گفت:من هیچ توهینی به داور نکردم و تنها کنار زمین با بازیکنانم صحبت می کردم که داور مرااز سالن مسابقه بیرون فرستاد.

سرمربی گیتی پسند در خصوص اضافه شدن هاشم زاده به کادر فنی گیتی پسند گفت: این کار بنا به درخواست خود من بود، فصل گذشته در کنار من حمید بی غم و جونیور حضور داشتند اما با رفتن این دو نفر دستم خالی است و نیاز داشتم مربیان بیشتری کنارم باشند و در این راه کمکم کنند، خوشحالم که هاشم زاده را در کنار خودم می بینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز