خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

زمان مسابقات جام جهانی فوتبالدستی تغییر کرد

کد خبر : ۹۰۸۵۳

فدراسیون جهانی فوتبال دستی تاریخ جدید جام جهانی این رشته را از 28 آذر تا اول دیماه 1392 (19 لغایت 22 دسامبر 2013) اعلام کرد.

فدراسیون جهانی فوتبال دستی تاریخ جدید جام جهانی این رشته را از 28 آذر تا اول دیماه 1392 (19 لغایت 22 دسامبر 2013) اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در نامه فدراسیون جهانی فوتبال دستی آمده است: باتوجه به تداخل با تعطیلات سال نو میلادی و هماهنگی با مسئولان شهر نانت مقرر شد جام جهانی فوتبال دستی در تاریخ جدید برگزار شود.

بیشتر این مسابقات، همه ساله از 3 تا 6 ژانویه در شهر «نانت» فرانسه مقر فدراسیون جهانی فوتبال دستی برگزار می شد.

این رقابتها هر ساله در این شهر " برگزار می گردد که در سال گذشته تیم های ملی فوتبال دستی کشورمان توانستند با کسب یک برنز، یک مقام چهارمی و دو عنوان پنجمی با افتخار به میهن عزیزمان بازگردند.

تراکتور سازی در لیگ سپک تاکرا

روند رو به رشد سپک تاکرا در استان آذربایجان شرقی باعث شد تا مدیر عامل باشگاه پرطرفدار تراکتور سازی دستور تشکیل تیم سپک تاکرا این باشگاه را به "شهرام عباداللهی" مسئول کمیته سپک تاکرای استان آذربایجان شرقی بدهد.

با راه اندازی لیگ سپک تاکرا طی چند سال اخیر و حضور باشگاه هایی چون استقلال،شهرداری اراک،کالسمین زنجان،ثامن الحجج کرمانشاه،کاسپین قزوین و.... حالا نوبت به حضور یکی از با سابقه ترین و با ریشه ترین باشگاه های فرهنگی ورزشی در لیگ این رشته فرا رسیده است.

"حمید زینی زاده" مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی برای رشد بهتر این رشته در آذربایجان شرقی مسئول کمیته سپک تاکرا این استان و یکی ازمربیان جوان این رشته را مامور تشکیل تیمی قوی برای حضور در لیگ سپک تاکرا سال 92 کرده است.

عباداللهی در این ارتباط گفت: از سه هفته پیش و به دستور مدیر عامل محترم تراکتور سازی برای آماده سازی تیمی قوی برای حضور موفق در رقابت های لیگ سال 92 دست بکار شده ایم.

وی افزود: هدف اصلی ما جذب بازیکنان مطرح و کسب مجوز حضور در لیگ برتر سال آینده این رشته است.

مسئول کمیته سپک تاکرای استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با درخشش در رقابت های سپک تاکرا جواب محبت های مدیرعامل بتراکتورسازی را که عامل تشکیل این رشته ورزشی در این باشگاه مردمی بود را به نیکی بدهیم.

کادر فنی تیم ملی راگبی آقایان معرفی شد

از سوی حسن میرزا آقابیک رییس انجمن راگبی، کادر فنی تیم ملی آقایان برای حضور در رقابتهای "سونز" قهرمانی آسیا، اعلام شد.

 به این منظور "پدرام بنی عامریان" به عنوان سرمربی و "مرتضی رسولی" و "مهدی حسنعلی" به عنوان مربی تعیین شدند، ضمن اینکه "علی امینی پور" به عنوان سرپرست اردو معرفی گردید.

انجمن راگبی اعلام کرد که پس از برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ یک، 20 تا 25 بازیکن به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت خواهند شد تا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.

قرار است، اردوی تیم ملی راگبی "سونز" آقایان در سه مرحله برگزار شود که مرحله نخست آن، از تاریخ 10 تا 20 شهریورماه سالجاری خواهد بود.

شایان ذکر است این رقابتها، آبانماه امسال در شهر "بمبئی" هند برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز