خبرگزاری کار ایران

حبیبی خبر داد:

آغاز تمرینات تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد از 24 تیرماه

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۸۹

لیگ برتر هندبال با 12 تیم قرعه‌کشی شده و تیم‌ها تا 10 مردادماه برای تحویل مدارک به فدراسیون فرصت خواهند داشت.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد گفت: با تعویق 35 روزه لیگ برتر، تمرینات تیم به زودی پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حبیبی که تیمش فصل گذشته پس از تیم هم نام سبزواری خود به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور دست یافت، در خصوص تمرینات آماده‌سازی تیمش برای فصل جدید این رقابت‌ها، عنوان کرد: با توجه به اعلام قبلی فدراسیون مبنی بر آغاز مسابقات از 20 تیرماه، تمرینات را از حدود یک ماه پیش آغاز کرده بودیم که با موکول شدن این رقابت‌ها به بعد از ماه مبارک رمضان موقتا به بازیکنان استراحت داده‌ایم.

وی با اشاره به آغاز مجدد تمرینات تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد از روز 24 تیرماه، افزود: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در اولین دیدار در روز 24 یا 25 مردادماه در مشهد میزبان تیم کاسپین قزوین خواهیم بود که تا آن روز تمرینات را ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد به پیوستن چند بازیکن کلیدی این تیم به تیم سنگ آهن بافق یزد در فصل جدید اشاره کرد و گفت: فرهاد شفیعی، جلال کیانی، امین کاظمی و مجتبی کرمی از تیم ما جدا شدند.

حبیبی با اشاره به اضافه شدن 3 ملی‌پوش به تیمش، گفت: افشین صادقی ملی‌پوش جوان فصل پیش تیم صنعت مس کرمان، احسان ابوئی بازیکن تیم ملی و شهرداری تبریز و محسن باباصفری دروازه‌بان ملی‌پوش تیم سپاهان اصفهان در فصل جدید لیگ برتر در خدمت تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد خواهند بود.

وی اظهار داشت: در پی انحلال تیم هندبال سپاهان اصفهان و اضافه شدن سنگ آهن بافق یزد در فصل جدید لیگ برتر، در حال حاضر این لیگ با 12 تیم قرعه‌کشی شده و تیم‌ها تا 10 مردادماه برای تحویل مدارک به فدراسیون فرصت خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز