خبرگزاری کار ایران

۲ مرداد لیگ برتر آغاز خواهد شد؛

تاج: بلیت‌ها الکترونیکی می‌شود/گرانی بلیت‌ها طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۶۵

دلیل اصلی گران شدن بلیت‌ها به خاطر فدراسیون فوتبال نبوده بلکه بلیت فروشی در آمدی برای باشگاه است و هزینه‌های باشگاه‌ها بالا رفته؛ البته هنوز این قیمت تصویب نشده است.

سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال قرار بود از 14 مرداد آغاز شود اما در جلسه‌ای که برگزار شد تاریخ برگزاری این رقابت‌ها به 2 مرداد تغییر کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان لیگ در این خصوص گفت: 2 مرداد لیگ برتر استارت خواهد خورد. کی‌روش سرمربی تیم ملی برنامه‌ای که به سازمان لیگ داده بود درخواست کرده بود که ملی‌پوشان 16 روز استراحت داشته باشند و این موضوع تصویب شد. وی اظهار کرده بود که بازیکنان خسته هستند و و با توجه به اردوهایی که در خدمت تیم ملی بودند این تایم برای آنها لحاظ شود که ما در نهایت با 10 روز آن موافقت کردیم.

مهدی تاج درباره گران شدن بلیت‌های استادیوم‌های ورزشی گفت: بلیت‌های استادیوم‌های آزادی و فولادشهر گران خواهد شد و همینطور این گرانی به سایر استادیوم‌ها خواهد رسید. دلیل اصلی گران شدن بلیت‌ها به خاطر فدراسیون فوتبال نبوده، بلکه بلیت فروشی در آمدی برای باشگاه است و هزینه‌های باشگاه‌ها بالا رفته؛ البته هنوز این قیمت تصویب نشده است.

تاج در پایان گفت: این موضوع باید کارشناسی شود چون طبقات فقیر و قشرهای آسیب‌پذیر از لیگ دیدن می‌کنند و مطمئن باشید آنقدر بلیت گران نخواهد شد که آسیب جدی به مردم علاقه‌مند به فوتبال برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز