خبرگزاری کار ایران

مطالبات اهالی ورزش از دولت یازدهم؛(۱)

اسداللهی: مدیر بودن وزیر ورزش آینده، مهمتر از ورزشی بودن است

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۵۵

خیلی مهم است وزیر آینده پیشینه‌ای در ورزش داشته باشد اما توان مدیریتی او بسیار ارجح و مهم‌تر از پیشینه ورزشی‌اش خواهد بود.

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی معتقد است در انتخاب وزیر ورزش آینده بسیار مهم است که فرد انتخابی یک مدیر موفق و با کارنامه باشد.

غلامرضا اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با نحوه انتخاب وزیر ورزش و جوانان در دولت یازدهم اظهار کرد: اولا باید این بحث را مطرح کرد که برخلاف برخی که معتقدند ورزش ما در طول 4 سال گذشته شرایط خوبی نداشته، اتفاقا در مجموع اگر به قضیه نگاه کنیم این بخش حداقل در بعد قهرمانی عملکرد نسبتا مطلوبی داشته است. برای مثال کاروان ورزش ایران در المپیک 2012 لندن عملکرد نسبتا مطلوبی داشت و اکنون هم می‌بینیم تیم ملی فوتبال ما مستقیما به جام‌جهانی صعود کرده و والیبال ما هم بسیار عملکرد موفقی داشته است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخاب کابینه دولت یازدهم بنده اعتقاد دارم باید فردی سکان هدایت دستگاه ورزش را برعهده بگیرد که بتوان روند صعودی این بخش را ادامه دهد، مخصوصا در بحث ورزش حرفه‌ای و قهرمانی که اهمیت بسیاری برای مردم دارد.

این عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس تصریح کرد: البته مقوله ورزش همگانی هم از جمله مطالبات به حق مردم است که باید به آن پرداخته شود، ضمن آنکه در بحث ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان نیز مردم در حوزه جوانان مطالباتی دارند که باید در یک برنامه صحیح و حساب شده مدنظر وزیر ورزش و جوانان آینده قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ورزش کشور نیازمند یک استراتژی مشخص و پایدار است، گفت: مطمئنا وزیر ورزش آینده باید با تدوین یک برنامه جامع و کامل همه بخش‌های ورزش و البته نیاز جوانان را مدنظر قرار داده و برای آن برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشد، ضمن آنکه بسیار مهم است وزیری که از سوی رئیس جمهور انتخاب می‌شود مورد اقبال جامعه ورزش باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مجلس قطعا به سادگی از کنار انتخاب وزیر ورزش و جوانان آینده نخواهد گذشت، گفت: به نظرم خیلی مهم است که وزیر آینده پیشینه‌ای در ورزش داشته باشد اما توان مدیریتی او بسیار ارجح و مهمتر از پیشینه ورزشی‌اش خواهد بود. به عبارتی خیلی مهم است وزیر ورزش آینده مدیریت بسیار خوبی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز