خبرگزاری کار ایران

حق و ناحق نکردیم؛

مظفری: هدف ما کسب کاپ قهرمانی در مکزیک است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۱

ملی‌پوشان نوجوان با آمادگی 100 درصدی راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: ملی‌پوشان نوجوان با آمادگی 100 درصدی راهی مسابقات قهرمانی جهان می شوند.

به گزارش ایلنا، ایرج مظفری افزود: کاروان 18 نفره تیم ملی والیبال نوجوانان بامداد 29 خردادماه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان پرواز دارد. بازیکنان از نظر شرایط فیزیکی و روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارند.

وی درباره پیش‌بینی عملکرد ملی‌پوشان ایران در مسابقات جهانی گفت: مسابقات رده سنی نوجوانان اصلا قابل پیش‌بینی نیست. به عنوان مثال صربستان و اسپانیا قهرمان و نایب قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها در 12 تیم قاره اروپا نیز قرار نگرفتند و این موضوع نشان دهند غیرقابل پیش بینی بودن مسابقات نوجوانان است.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادر فنی تلاش شبانه‌روزی کردند، کادر فنی عاشق والیبال هستند و تمام آموخته‌های خود به نوجوانان منتقل کردند. حق و ناحق نکردیم و با هدف کسب کاپ قهرمانی به مکزیک می‌رویم.

وی با بیان اینکه بازیکنان لیاقت قهرمانی دارند، خاطرنشان کرد: آنها باید خودشان بخواهند تا قهرمان شوند، باید بزرگ فکر کنند و می توانند به اهداف بزرگ هم برسند. البته بازی نخست ایران که با فنلاند است در این رقابت ها بسیار اهمیت دارد.

مظفری در ادامه به بزرگترین موقعیت تیم ملی والیبال نوجوانان اشاره کرد و گفت: ارنج شناور بزرگترین موقعیت تیم ایران در این رقابت‌ها است که هم یک فرصت و هم یک تهدید محسوب می‌شود. 3بازیکن ما توانایی بازی در دو پست دارند و حریفان نمی‌توانند دست ما را بخوانند. بستر برای قهرمانی آماده است تا ببینم در عمل چگونه خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم تیم ملی والیبال نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی موضوع پرواز زدگی است، گفت: راهکارهایی را برای حل این مشکل مد نظر داریم. تیم ایران 19 ساعت پرواز تا شهر محل برگزاری رقابت‌ها دارد و 13 ساعت نیز انتظار در سه فرودگاه امام خمینی، فرانکفورت و مکزیکوسیتی دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در باره بازی تدارکاتی ایران در حاشیه مسابقات جهانی گفت: روسیه و فرانسه برای بازی با ایران اعلام آمادگی کردند اما ما نباید دستمان برای آنها رو شود. اگر بتوانیم با مکزیک یک دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. روز اول مسابقات تیم ایران با فنلاند بازی دارد، روسیه استراحت می‌کند و حتما در سالن شاهد بازی ما خواهد بود. نبابر این نباید دست ما به راحتی برای حریفان رو شود.

وی در باره مصدومیت رحمان تقی‌زاده گفت: این بازیکن پرتلاش کشورمان در بازی تدارکاتی با تیم امید از ناحیه مچ پا مصدوم شد. امیدوارم تا آغاز مسابقات به شرایط آرمانی برگردد. مصدومیت بر روحیه او بیشتر از جسمش صدمه زده اما خودش برای بهبودی باید تلاش کند.

مظفری گفت: روز دوشنبه یک تور فرهنگی زیارتی برای تیم ملی والیبال نوجوانان در نظر گرفتیم که ابتدا برای زیارت به شهر ری می رویم، سپس در صورت امکان به بهشت زهرا خواهیم رفت تا بر سر مزار محمود عدل، استاد جباری و حتی ناصر حجازی حضور یابیم. ایرانیان اعتقاد به توکل و توسل دارند و باید بر روی اینگونه برنامه ها نیز کار کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در پایان به زحمات و تلاش‌های فدراسیون والیبال به ویژه محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون برای آماده سازی تیم‌های ملی مختلف والیبال اشاره کرد و گفت: آماده سازی 5 تیم سالنی مردان و دو تیم سالنی زنان و مردان ساحلی در یک زمان، کار آسانی نیست و تنها از یک مدیر شایسته بر می‌آید که شهامت زیادی داشته باشد. البته کم و کاستی‌های وجود دارد، اما انجام این کار بسیار سخت و ستودنی است.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از هفتم تیرماه در مکزیک آغاز می‌شود که برنامه بازی‌های تیم ایران در دور مقدماتی به قرار زیر است:
7 تیر - ساعت 14- ایران- فنلاند
8 تیر - ساعت 17- ایران-روسیه
9 تیر استراحت تیم ایران
10 تیر- ساعت 17- ایران-فرانسه
11 تیر - ساعت  17- ایران-روآندا

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز