خبرگزاری کار ایران

هیچ پولی از ناشنوایان نمی‌گیرم؛

روشن: بازیکنان تیم ملی ناشنوایان در یک اتاق می‌خوابند!

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۹

واقعا جای تاسف دارد این بازیکنانی که ملی‌پوشان ایران هستند مجبورند در یک اتاق 25 نفره آن هم با تخت‌های دو طبقه بخوابند که بسیار برای آنها خطرناک است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان با انتقاد از مسئولان ورزش تاکید کرد که چه تفاوتی بین ملی‌پوشان بزرگسالان فوتبال و بازیکنان تیم ملی ناشنوایان هست؟

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به روند امادگی تیم ملی ناشنوایان برای حضور در المپیک ناشنوایان اظهار کرد: متاسفانه این تیم هیچ چیزی ندارد. بنده و همکارانم مثل ولی‌الله صالح‌نیا نه برای پول مسئولیت هدایت تیم ملی فوتبال ناشنوایان را پذیرفته‌ایم و نه شهرت. خوشبختانه از چند روز پیش پس از پایان تمرینات بدنسازی تمرینات تاکتیکی را شروع کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم به شرایط ایده‌آل تا قبل از آغاز این مسابقات برسیم.

وی با انتقاد از امکانات این تیم گفت: واقعا جای تاسف دارد این بازیکنانی که ملی پوشان ایران هستند مجبورند در یک اتاق 25 نفره آن هم با تخت‌های دو طبقه بخوابند که بسیار برای آنها خطرناک است. بنده و همکارانم به مسئولان فدراسیون تاکید کرده‌ایم که هیچ پولی از آنها نمی خواهیم اما باید بهترین تجهیزات و امکانات برای تیم ملی ناشنوایان فراهم شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان تصریح کرد: من نمی دانم چه تفاوتی بین این بازیکنان و بازیکنان تیم ملی فوتبال وجود دارد، آنها اگر ملی پوش ایران هستند قطعا اینها نیز به عنوان نماینده ایران قرار است در یک رویداد بزرگ شرکت کنند. علاوه بر این باید توجه داشت که به اندازه همه زد و بند و کارهای پشت پرده ای که در فوتبال وجود دارد این ملی پوشان پاک و بی ریا هستند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه با وجود همه امکانات کمی که در اختیار ماست بنده و دوستانم با توجه به ارتباط هایی که داریم سعی کرده‌ایم امکاناتی را برای آنها فراهم کرده و چند اردوی خارج از تهران را در طالش و مشهد در نظر بگیریم.

روشن تصریح کرد: ما تا پیش از آغاز این مسابقات ده بازی تدارکاتی نیاز داریم که به هر قیمتی باید آنها را انجام دهیم.

وی در پایان در رابطه با زمان مسابقات گفت: ما 31 تیرماه برای حضوردر مسابقات المپیک ناشنوایان راهی صوفیه بلغارستان خواهیم شد و سوم مرداد با دانمارک بازی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز