خبرگزاری کار ایران

ولاسکو خیلی چیزها به ما یاد داد؛

فائزی: صمیمی‌ترین تیم تاریخ والیبال ایران را داریم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۵۰

خیلی دوست داشتم جز 12 بازیکن اصلی باشم ولی نشد. هدف من کمک به تیم ملی است، چه باشم و چه نباشم.

وقتی خولیو ولاسکو اسامی 12 بازیکن تیم ایران را برای رویارویی با روسیه اعلام کرد، از مسئولین فدراسیون والیبال خواست تا ایران با 13 بازیکن در اردوی بلغارستان حاضر شود و سامان فائزی جوانترین بازیکن تیم را به عنوان چهارمین بازیکن سرعتی به بلغارستان ببرد.

به گزارش ایلنا، سامان فائزی 22 ساله عنوان دار مقام قهرمانی نوجوانان آسیا در سریلانکا در سال 87 و نایب قهرمان نوجوانان جهان در رقابت‌های قهرمانی جهان در ایتالیا پس از حضور در اردوی بلغارستان و انجام 4 بازی مقابل بلغارها ساعت 20 امروز از کاروان والیبال ایران جدا و به تهران باز می‌گردد.

مهاجم سرعتی تیم سایپا که در طول این چند بازی 4 امتیاز سرویس، 5 امتیاز اسپک و 5 دفاع منجر به امتیاز برای تیم ملی ایران کسب کرد، درخصوص حضورش در اردوی تیم ملی گفت: وقتی پارسال توسط ولاسکو به اردو دعوت شدم به طور جدی به تمرین پرداختم و پیش از رقابت‌های انتخابی لیگ جهانی ولاسکو به من گفت بر روی بدن‌سازی بیشتر کار کنم و تاکید زیادی در این خصوص کرد. امسال هم وقتی به اردو آمدم بیشتر از همه بر روی بدن‌سازی تمرکز کردم.

وی در خصوص اردوی بلغارستان گفت: تمرینات منظم، سنگین و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. کار سختی پیش رو داریم. این اولین باری بود که مقابل تیمی چون بلغارستان به میدان می‌رفتم و تجربه خوبی برای من بود. البته ما هم خوب کار کردیم ولی بلغارها عالی بودند. هر کدام از بازیکنان آنها تجربه چند لیگ جهانی را دارند ولی ما نخستین بار است به میدان لیگ جهانی ورود خواهیم کرد.

وی درخصوص جدا شدنش از تیم ملی و برگشت به تهران گفت: خیلی دوست داشتم جز 12 بازیکن اصلی باشم ولی نشد. هدف من کمک به تیم ملی است، چه باشم و چه نباشم. من به تهران بر می‌گردم و با تیم ملی ب تمریناتم را از سر می‌گیرم. به هر حال ولاسکو اسامی 22 بازیکن را اعلام کرده که از بین آنها 12 بازیکن را برای هر بازی انتخاب خواهد کرد. من سعی خود را می‌کنم تا در تهران در مقابل صربستان در ترکیب اصلی تیم قرار گیرم. البته اگر کادر فنی صلاح بداند. به هر حال بازیکنان بزرگی در این پست بوده‌اند و هستند و پر کردن جای آنها بسیار سخت است. من تمام سعی خود را می‌کنم تا بتوانم جانشین شایسته‌ای برای آنها باشم و به نحو احسن به تیم ملی کمک کنم.

فائزی درخصوص حضور ایران با ولاسکو در لیگ جهانی امسال افزود: ولاسکو مربی بزرگی است و کار کردن با وی برای هر بازیکن افتخار و آرزو است. ولاسکو وقتی به ایران آمد خیلی چیزها به ما یاد داد و دیدگاه ما را در مورد خیلی چیزها عوض کرد. چیزهایی به ما یاد داد که ما فقط در فیلم‌ها دیده بودیم. اگر ما بتوانیم آنچه ولاسکو به ما گفته را تا حدی اجرا کنیم مطمئنا می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم.

وی همچنین تاکید کرد: ما فقط باید باهوش باشیم و کمتر اشتباه کنیم وگرنه تیم خوبی را داریم. از طرفی هم صمیمیت و همدلی بچه‌ها خیلی زیاد است و به جرات می‌توانم بگویم امروز ما صمیمی‌ترین تیم تاریخ والیبال ایران را داریم. در تیم همه به هم کمک می‌کنند، جوان یا با تجربه ندارد. همه نسبت به هم احساس مسئولیت می کنند و برای پیشرفت هم تلاش می‌کنند. من فکر می‌کنم با این شرایط می توانیم بازی‌های خوبی از خود درلیگ جهانی 2013 به نمایش گذاریم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز