خبرگزاری کار ایران

پس از صحبت‌های وزیر ورزش در دوحه؛

جواد نکونام: روزهای سخت و پر فشاری را پشت سر گذاشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۳۵

به همه قول می دهیم با دل و جان در این دیدار مبارزه کنیم چرا که سه شنبه یکی از روزهای مهم فوتبال ایران است و همه ما برای آماده شدن برای این مسابقه تلاش های بسیاری کرده ایم.

جواد نکونام پس از صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان در هتل محل اقامت تیم ملی، لحظاتی برای حاضرین در نشست صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از ملی پوشان در نشست مشترک با وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال با مسئولان سخن گفت.

نکونام صحبت‌های خود را با تشکر از وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه ایشان آغاز کرد و گفت: روزهای سخت و پرفشاری را تحمل کرده ایم و پس از اتمام لیگ برتر برای حضور در دیدار دوستانه با عمان مهیا شدیم و پس از آن به دوبی رفتیم و در حال حاضر هم به قطر آمده ایم و تمام این مشکلات را با ارزوی انجام یک دیدار خوب و زیبا مقابل قطر و دو دیدار باقی مانده تحمل کرده ایم و همه ما خود را سرباز تیم ملی و کشورمان می دانیم.

نکونام در ادامه افزود: به همه قول می دهیم با دل و جان در این دیدار مبارزه کنیم چرا که سه شنبه یکی از روزهای مهم فوتبال ایران است و همه ما برای آماده شدن برای این مسابقه تلاش های بسیاری کرده ایم.

وی در پایان با اشاره به حساسیت این دیدار گفت: از اینکه به اینجا آمده اید تا در کنار ملی پوشان باشید از شما تشکر می کنیم و همه ما حساسیت های این دیدار را درک کرده ایم و خود را آماده یک مسابقه سخت و مهم برابر تیم ملی قطر کرده و می خواهیم با بازی خوبمان دل مردم ایران را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز