خبرگزاری کار ایران

نباید اجازه دهیم شرایط موجود به حاشیه برود؛

هاشمی: تلاش می‌كنیم استیضاح وزیر ورزش به سوال تغییر كند

asdasd

در ماه‌های اخیر نیز فقط 5 درصد ازبرنامه‌هایمان انحراف داشتیم، آنهم با یك استارتی كه در یك هفته اخیر زدیم، قرار شده جبران شود.

رییس فدراسیون تیر اندازی با اشاره به فعالیت‌هایش دراین فدراسیون گفت: بنده اگر همه روز در فدراسیون نباشم كه هستم، حداقل یك روز در میان در فدراسیون حاضرمی شوم، حداقل 2 هفته یك‌بار، جلسات كمیته توسعه تیراندازی در كشور تشكیل جلسه می‌دهد.

سید مهدی هاشمی در گفت وگو با ایلنا افزود: خود من در جلسات شركت می‌‌كنم. در ماه‌های اخیر نیز فقط 5 درصد ازبرنامه‌هایمان انحراف داشتیم، آنهم با یك استارتی كه در یك هفته اخیر زدیم، قرار شده جبران شود.

وی ادامه داد: كمیته‌ها گزارشات خود را به حوزه همواره ارایه می‌كنند. خط‌ مشی ها تعیین می‌شود، دستاوردها مطالبه می‌شود. در كنار این اقدامات كه در فدراسیون صورت می‌گیرد، سفرهای استانی خود من هم است كه آن را انجام می‌دهم. اعم از برنامه‌های انجام شده و برنامه‌هایی كه قرار است انجام شود در سایت تیراندازی وجود دارد.

رییس فدراسیون تیروكمان در پاسخ به این سوال كه به چند درصد از اهداف خود در 6 ماه نخست سال دست یافته‌اید، اظهار داشت: بیش از 85 درصد اهدافمان محقق شده و طبق برنامه از پیش‌تعیین شده، بعضی از كارها در حد انتظار پیش نرفت. آن هم به دلیل مشكلاتی، نتوانستیم آنها را اجرا كنیم. این مشكلات از بخش داخلی، بخش خارجی و اتفاقات متقعربه بوده است.

هاشمی تاكید كرد:اما باید اعلام كنم، ما اولین فدراسیونی بودیم كه برنامه كوتاه، میان مدت و بلندمدت داشتیم و الان چند فدراسیون نیز مشابه چنین برنامه‌هایی را تنظیم كرده‌اند. اما خوشحالم و باز هم تاكید می‌كنم، تاكنون توانستیم 85 درصد از برنامه‌های خود در فدراسیون تیراندازی را محقق كنیم. برنامه‌های گسترده‌ای برای آینده این رشته داریم و هدف‌گذاری هم در نظر گرفتیم كه بسیار مفصل است تا ان‌شاءالله ورزش تیراندازی در كشورمان به شكل شایسته‌ای رشد كند.

عضو فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درخصوص وصول استیضاح وزیر ورزش و جوانان از سوی نمایندگان مجلس و اینكه عباسی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان آن را نفی كرده است، اظهار داشت: طبیعی است، من هم به‌عنوان یك نماینده مجلس شورای اسلامی كه عضو فراكسیون ورزش مجلس هستم، این موضوع را نه می‌پسندم و نه مناسب شرایط فعلی می‌دانم. ولی حق نمایندگان است که برای وزیر ورزش و جوانان اعلام استیضاح كنند و مطالبه‌ای بوده كه درخواست كردند.

وی افزود: استیضاح وزیر ورزش و جوانان براساس مبنای حقوقی كه وجود دارد، در چارچوب تعیین‌شده رسیدگی شده و نتیجه‌گیری خواهد شد. اما من موافق اعلام وصول طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان نبودم و فكر می‌كنم عزیزانی كه این حق را داشتند، این حق را حفظ كنند و این استیضاح را حداقل به سوال تغییر  بدهند و اجازه ندهند شرایط موجود كشور به حاشیه برود، مسایل نگویم انحرافی، حاشیه‌ای شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز