خبرگزاری کار ایران

بهتر بود شمس و خوراکچی را به کار می‌گرفتند؛

درودگر: کاندلاس نمی‌تواند دردی از فوتسال ایران دوا کند

asdasd

من اعتقاد دارم امکان ندارد یک مربی بتواند در یک یا دو ماه تاثیر شگرفی بر عملکرد یک تیم داشته باشد و به نظرم این مربی اسپانیایی هم نمی‌تواند کمکی به فوتسال ما کند.

رییس سابق کمیته فوتسال تاکید کرد که خسوس کاندلاس اسپانیایی نمی‌تواند دردی از فوتسال ایران دوا کند.

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با حضور خسوس کاندلاس به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال، گفت: من برای اولین بار اسم این مربی را شنیده‌ام و تاکنون نه چهره او را دیده و نه سابقه از او شنیده‌ام.

وی افزود: من فکر می‌کنم توانایی این مربی اسپانیایی یک دوم اشخاصی مثل حسین شمس، محمود خوراکچی و سید مهدی ابطحی است و اگر بخواهم وی را با یک مربی مقایسه کنم، کاندلاس به لحاظ توانایی در حد ناظم‌الشریعه باشد.

رییس سابق کمیته فوتسال با تاکید بر اینکه کاندلاس هیچ کمکی نمی‌تواند به فوتسال ایران کند، گفت: شما ببینید در فوتبال ما مربی در سطح کارلوس کی‌روش که یکی از بهترین مربیان فوتبال در دنیاست، نتوانست برای فوتبال ملی ما کاری کند، حال چطور می‌شود یک مربی درجه چندم فوتسال بتواند دردی از فوتسال ما آن هم در رقابتی در سطح مسابقات جهانی دوا کند.

وی افزود: فوتسال ما بیش از هر چیز امروز نیاز به برنامه‌ریزی دارد و باید نقشه راه خود را پیدا کند. من اعتقاد دارم امکان ندارد یک مربی بتواند در یک یا دو ماه تاثیر شگرفی بر عملکرد یک تیم داشته باشد و به نظرم این مربی اسپانیایی هم نمی تواند کمکی به فوتسال ما بکند.

درودگر در پاسخ به این سوال که تصمیم بهتر در این برهه برای فوتسال ما چه بود، گفت: مطمئنا اگر عباس ترابیان دو مربی ایرانی را در کنار علی صانعی به صورت یک کادر گروهی انتخاب و در کنار تیم ملی می‌گذاشت، نتیجه بهتری می‌گرفت. من فکر می‌کنم حضور حسین شمس، محمود خوراکچی و خود صانعی در کنار هم می‌توانست بهترین کادر هدایت برای موفقیت تیم ملی فوتسال باشد.

وی در پایان خطاب به مسوولان کمیته فوتسال گفت: تیم ملی با ترکیب ناقص و لج بازی به جای نمی‌رسد. فوتسال ایران برای رسیدن به جایگاه گذشته‌اش نیاز به همدلی و اتحاد دارد و اگر با این روال پیش برود نباید انتظار تحولی شگرف داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز