خبرگزاری کار ایران

مجمع هیات کونگ‌فو خراسان برگزار شد؛

حیدریان: پیشکسوتان سرمایه‌های گران‌بهای فدراسیون هستند

کد خبر : ۷۲۳۴۳

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو گفت: پیشکسوتان سرمایه گرانبهایی برای فدراسیون هستند و سعی می کنیم از تجربیات گرانبهای آن ها بهره مند شویم.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو گفت: پیشکسوتان سرمایه گرانبهایی برای فدراسیون هستند و سعی می کنیم از تجربیات گرانبهای آن ها بهره مند شویم.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل حیدریان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی خراسان رضوی گفت: با تعامل مثبت کاندیداها، فرد اصلحی به عنوان رییس هیات استان انتخاب شد و قطعا ایشان با تکیه بر خرد جمعی و بهره گیری از توانایی صاحب نظران از عهده این مسوولیت خطیر بر خواهد آمد.

حیدریان با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت ها در کوتاه مدت باید به عقل جمعی اتکا شود و همه در کنار هم قرار گیرند، افزود: پیشکسوتان هنرهای رزمی و کونگ فو سرمایه های گرانبهایی برای فدراسیون هستند و باید تلاش کنیم تا با استفاده از تجارب ارزشمند آن ها در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت مثبت تمامی هیات های استانی دغدغه فدراسیون است، عنوان کرد: فدراسیون بر عملکرد تمامی هیات های استانی نظارت دقیق و مستمری دارد و تمامی تصمیمات با رویکرد کمک به رشد و تعالی آنها صورت می گیرد.

حیدریان: با اشاره به اینکه بیشتر سبکهای تحت پوشش فدراسیون در پایتخت مستقر هستند، خاطرنشان کرد: به جهت تقویت سبکهای بومی ومحلی که مختص استانها یی همچون خوزستان، البرز، گیلان، اصفهان و سبکی مانند کمپو به مسئولیت علی اسکندری پیشکسوت هنرهای رزمی و کونگ فو کشور در مشهد، مسئولیت رؤسای هیاتهای این استانها به مراتب سنگین تر خواهد شد و باید تلاش های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو با اشاره به بودجه پیشنهادی این فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان در سال 92، اظهارداشت: با توجه به تجربه ای که از حدود 12 ماه کار در این فدراسیون کسب شد امسال واقع بینانه تر و با هدفگذاری بر روی بخش هایی که نیاز به تقویت دارند پرداختیم و حدود 35 درصد از بودجه را به بخش برون مرزی که بسیار حائز اهمیت است اختصاص داده ایم.

وی با بیان اینکه این رشته ورزشی در سطح المپیک، جهان و آسیا مسابقه ای ندارد، گفت: با آسیب شناسی فنی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ایجاد یک پایگاه رسمی برون مرزی و قرار گرفتن این ورزش در برنامه های رسمی و سالیانه کمیته ملی المپیک ایران، می تواند در قرار گرفتن کونگ فو در رقابت های بین المللی موثر باشد و امیدواریم که این امر در آینده ای نزدیک محقق شود.

وی هدف اصلی این فدراسیون را اشاعه ورزش کونگ فو و سبک های زیر پوشش آن در کشور اعلام کرد و افزود: امیدواریم فرهنگ تلاش، ورزش و منش پهلوانی را مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همگانی کنیم.

گفتنی است مجمع انتخاباتی ریاست هیات هنرهای رزمی و کونگ فو خراسان رضوی روز گذشته برگزار شد و محمدعلی صابر که پیش از این سرپرست هیات هنرهای رزمی و کونگ فو استان بود با کسب 18 رای به مدت 4 سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. در این انتخابات 4 کاندیدای دیگر نیز حضور داشتند که قبل رای گیری به نفع صابر کنار کشیدند وانصراف خودشان را از احراز این پست اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز