خبرگزاری کار ایران

در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی صورت گرفت؛

صعود چشمگیر پینگ‌پنگ‌بازان ایران

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۱

فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده‌بندی ماه جدید میلادی راکت به دستان جهان را در رده‌های مختلف سنی اعلام کرد که حاکی از صعود مثال‌زدنی ایرانی‌هاست.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده‌بندی ماه جدید میلادی راکت به دستان جهان را در رده‌های مختلف سنی اعلام کرد که حاکی از صعود مثال‌زدنی ایرانی‌هاست.

به گزارش ایلنا، اعلام رده بندی ماه آوریل راکت به دستان جهان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز خبر های خوشی برای ایران به همراه داشت.

در رده بندی تیمی فدراسیون جهانی، تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان در جمع 119 کشور حاضر در این رنکینگ با یک پله صعود نسبت به ماه گذشته میلادی بالاتر از آرژانتین در جایگاه 33 دنیا قرار گرفت.

در این رده بندی تیم مردان کشورمان در تعقیب تیم های بلژیک و ایتالیا است و حریف دیرینه تنیس روی میز ایران یعنی هند بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در جایگاه 28 قرار دارد.

تیم ملی بانوان کشورمان هم در جمع 102 کشور جهان، جایگاه 58 ماه گذشته خود را در این رده بندی حفظ کرد.

تیم های ملی جوانان پسر و دختر کشورمان نیز جایگاه های 34 و 65 دنیا را در اختیار دارند.

در تازه ترین رنکینگ راکت به دستان جهان، نوشاد عالمیان، مرد شماره یک تنیس روی میز ایران در جمع 1632 پینگ پنگ باز حاضر در این رده بندی جایگاه قبلی خود یعنی رده 63 را حفظ کرد.

برادر کوچک وی، نیما عالمیان قهرمان رقابت های دسته برتر و انتخابی تیم ملی در سال 91، با 6 پله صعود در جایگاه 273 قرار گرفت.

افشین نوروزی المپین 2008 پکن و محمدرضا اخلاق پسند المپین 2004 تنیس روی میز ایران هر کدام با 6 پله صعود در رده های 297 و 303 ایستادند.

مهران احدی نیز که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جایگاه دوم را به خود اختصاص داده بود با 10 پله صعود در مکان 346 جهان ایستاد.

میدیا لطف‌الله نسبی جوان خوب کردستانی با صعود 6 پله ای در مکان 427 است و واحد مالمیری که هنوز طعم شیرین قهرمانی در لیگ برتر سال 91 با تیم دی را به همراه دارد، بعد از 5 پله صعود در رتبه 439 جهان قرار گرفت.

شهرام سربخشیان، عارف احمدی فر و پوریا عمرانی نیز با صعود چشمگیر 16، 18 و 15 پله ای به ترتیب در رده های 506، 540 و 570 جای گرفتند.

حمیدرضا طاهرخانی با 42 پله صعود در مکان 642 جهان جای گرفت و برای دومین ماه متوالی در جمع صعود کننده ها قرار گرفت.

23 بازیکن مرد دیگر که در این رده بندی حضور دارند از 6 پله تا 107 پله نسبت به ماه قبل صعود داشتند و البته حامد باشت باوی و محمد رضا نعمتی نیز بازیکنانی بودند که در این رده بندی نسبت به ماه گذشته به زیر 1000 صعود کردند و صاحب رنکینگ 3 رقمی شدند.

بانوان نیز از غافله مردان عقب نماندند و سهم زیادی از صعود ایرانی های حاضر در رده بندی پینگ پنگ بازان جهان را به خود اختصاص دادند.

ندا شهسواری نخستین بانوی المپیکی تاریخ تنیس روی میز ایران با 12 پله صعود در مکان 472 جدول رده بندی فدراسیون جهانی قرار گرفت.

محجوبه عمرانی، پریسا صمدی، مریم صامت و مهشید صامت هرکدام با 13، 8، 34 و 43 پله صعود در رده های 537، 636، 651 و 777 ایستادند.

در گروه سنی جوانان، پوریا عمرانی با 4 پله سقوط در مکان 89 قرار گرفت، حامد باشت باوی، سروش امیری نیا و سجاد حسینی با 1، 8 و 13 پله سقوط در مکانهای 251، 304، 328 قرار گرفتند و سایر نماینگان ایران در این بخش نیز نسبت به جایگاه قبلی خود در ماه گذشته سقوط داشتند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز