خبرگزاری کار ایران

در اقدامی؛

محمد عباسی به مقام معظم رهبری نامه نوشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۰

امیدوارم در حمایت و اجرایی شدن فرمایشات حکیمانه رهبر عزیز که آینده ای درخشان و افق روشنی برای تعالی و رشد ورزش کشور ترسیم می نماید، با توفیق الهی و یاری همگان موفق شویم.

وزیر ورزش و جوانان به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت.

به گزارش ایلنا، محمد عباسی در این نامه ابراز امیدواری کرده است که جامعه ورزش بتواند فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین رفتار و برنامه های خود در راه افتخار آفرینی برای ورزش ایران اسلامی قرار دهد.

متن نامه محمد عباسی به رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)

سلام علیکم

در واپسین روزهای سال جاری و در آستانه سال نو، حضور جمعی از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور محضر ولی امر مسلمین جهان، فصلی پر برکت و اثرگذار برای دست اندرکاران ورزش و جوانان و بخصوص ورزشکاران و ورزش دوستان رقم زد. دیداری که با استقبال قهرمانان و دلاور مردان و زنان ایران زمین همراه شد، بار دیگر خط پر افتخار و با شکوه امامت و امت را پر رنگ تر از همیشه نمایان کرد که بی گمان نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار ورزش کشور بوده و مایه مباهات است که در دوره خدمتگزاری دولت خدمتگذار دهم، زیارت نورانی رهبری عظیم الشان مایه دلگرمی فرزندانی شد که در نگاه هایشان عشق به رهبری، انقلاب، امام (ره) و آرمان های آن موج می زند.

عنایات و تفقد ویژه ای که نسبت به فرزندان رشیدتان از جمله قهرمانان المپیک و پارالمپیک مبذول داشتید، نتایج تاریخی و درخشان موفقیت های ورزش کشور را ماندگار نموده و از لحظات زیبا، شیرین و امید آفرین این دیدار معنوی بوده است.

از اینکه رفتارهای ارزشمند ورزشکاران جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی از جمله بکارگیری صفات پهلوانی، جوانمردی، همت، اراده، اعتماد به نفس، رعایت حجاب شرعی، رفتارهای ارزشی مانند سجده شکر، آوردن نام ائمه (ع)، را که حاکی از ادب دینی، شجاعت و صفات پهلوانی و روحیه معنوی آنان است یادآوری نمودید نه تنها برای مخاطبین حاضر در آن جلسه که در آنان شوق حاکی از رضایتمندی رهبر بزرگوار را ایجاد نموده، بلکه عزمی را در جامعه ورزش کشور فراهم ساخت که همواره این طریق را دست مایه تربیت و منش ورزشی شان قرار دهند.

یقینا در فزونی بصیرت و ژرف اندیشی در عرصه تقابل با دشمنان و تزریق روحیه امید و تقویت فرهنگ روحیه خودباوری و پرورش اندیشه های متعالی در حوزه ورزش و تربیت جوانان، توجه به زندگی مکتبی فرزندان انقلاب، برای خدمت به مردم فهیم این سرزمین نقشی اساسی داشته و در مجموع می توان از دستاوردهای این دیدار تاریخی به حساب آورد.

امیدوارم در حمایت و اجرایی شدن فرمایشات حکیمانه رهبر عزیز که آینده ای درخشان و افق روشنی برای تعالی و رشد ورزش کشور ترسیم می نماید، با توفیق الهی و یاری همگان موفق شویم.

اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از بذل عنایات آن رهبر فرزانه انقلاب، با استعانت از خداوند متعال، عزم خود و همه همکاران، مربیان، کارشناسان و ورزشکاران در مجموعه وزارت ورزش و جوانان را در تلاش مضاعف برای زمینه سازی و حرکت در این مسیر، اعلام نموده و همچون گذشته، تلاش خواهیم کرد در ادامه راه پر نور امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر و دعای خیر همه دلسوزان انقلاب، رهنمودهای حکیمانه رهبری عزیز را که برگرفته از سرچشمه زلال ولایت است نصب العین زندگی و برنامه های خود قرار داده و با همراهی علاقمندان به رشد و تعالی ورزش و سرافرازی جوانان شجاع و پیشکسوتان و قهرمانان عزیز، بیش از پیش در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی بویژه علاقمندان به ورزش و جوانان کشور، جدیت لازم را به کار گیریم.

در سایه توجهات حضرت بقیه الاعظم (عج)، با دعا برای تعجیل در ظهور حضرتش، دوام، سلامت و توفیقات حضرتعالی و عزت روزافزون مردم ایران را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

محمد عباسی

وزیر ورزش و جوانان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز