خبرگزاری کار ایران

رحیم‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

جابجایی قهرمانی در هفته آخر لیگ هندبال بچگانه بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۳

همانطور که مدیران فوتبالی در کمال خونسردی همراه لبخند مشغول نابود کردن فوتبال هستند، مدیران ورزش هندبال نیز همان را با لبخند و سر تکان دادن در پیش گرفته اند.

سرمربی تیم هندبال فوتبال مبارکه گفت: همانطور که مدیران فوتبالی در کمال خونسردی همراه لبخند مشغول نابود کردن فوتبال هستند، مدیران ورزش هندبال نیز همان را با لبخند و سر تکان دادن در پیش گرفته اند.

مجید رحیم‌زاده در گفت‌و‌گو با ایلنا عنوان داشت: به دلیل اعتراضاتی که انجام می‌دهم، بعد این همه خدمت در جامعه هندبال ممکن است به کمیته انضباطی فرا خوانده شده و محروم شوم ولی برای من مهم نیست. باید به کسانی که کمر به نابودی هندبال اصفهان بسته اند، تبریک بگویم چون با جدیت کار خود را انجام می‌دهند ولی بدانند با نابودی هندبال اصفهان، هندبال ایران را هم نابود می کنند.

وی تاکید کرد: هندبال‌سیتزی طی 3 ـ 4 سال اخیر شکل گرفته و همچنان ادامه دارد. علیرضا رحیمی مدیر عامل سپاهان وقتی عنوان می‌کند، باشگاه سال آتی به طور کل از تیمداری در هندبال انصراف می‌دهد باید دور هندبال در اصفهان را خط کشید.

رحیم‌زاده در خصوص حوادث هفته آخر لیگ برتر هندبال عنوان داشت: جابجایی قهرمانی در هفته آخر لیگ کار بچگانه‌ای بود که با این کار زحمات یک مربی را در انتهای یک فصل زیر سوال بردند. این تصمیم عجیب در حالی اتخاذ شد که در همان هفته انتهایی فصل، تیم ستاره فروغ هم از حضور در میدان مسابقه انصراف داد، چرا حذف نشد؟! چرا فقط برای ما قانون به صورت کامل اجرا شد؟ سوال من این است چرا با توجه به احتمال قهرمانی ثامن مشهد در صورت شکست نماینده تبریز، فدراسیون با خود کاپ قهرمانی را به سبزوار برده بود؟ آیا این اشتباه غیر عمدی بوده است؟

وی درخصوص مسائل داوری خاطرنشان کرد: من برای جامعه داوری احترام زیادی قائل هستم ولی تیم‌های ما عادت کرده‌اند داوران نتیجه مسابقه را مشخص کنند! داوران ما 2 سال است که حق ایاب و ذهاب را از جیب خود پرداخت می‌کنند، چطور ممکن است خدای نکرده برای سمت و سو گرفتن در داوری دچار تزلزل نشوند. سوال من این است، چرا کوبل داوری، داوران کرمانشاهی تمام بازی های فصل خود تیم ثامن‌الحجج سبزوار را سوت می‌زنند؟

سرمربی تیم هندبال فوتبال مبارکه در پایان خبر داد: ما نسبت به داوری چند مسابقه خود اعتراض داریم و فیلم بازی‌ها را برای کمیته داوران فدراسیون جهانی ارسال می‌کنیم تا توکلی در مورد آن نظر بدهد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز