خبرگزاری کار ایران

پلی‌آف لیگ برتر والیبال؛

مدعیان در ایستگاه آخر

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۳۰

بازی سوم از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال که برای تعیین چهره‌های راه یافته به فینال انجام می‌شود، روز چهارشنبه 16 اسفندماه در شهرهای ورامین و تهران برگزار می‌شود.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با مشخص شدن چهره تیم‌های صعود کننده به فینال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بازی سوم از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال که برای تعیین چهره‌های راه یافته به فینال انجام می‌شود، روز چهارشنبه 16 اسفندماه در شهرهای ورامین و تهران برگزار می‌شود.

بعد از اینکه شورای تامین استان تهران مسئولیت برقراری امنیت و نظم را در ورزشگاه‌های ورامین و خانه والیبال بر عهده گرفت تیم‌ها برای بازی روز چهارشنبه در این شهرها خود را مهیا می‌کنند تا بتوانند با قدرت‌نمایی مقابل حریفان بلیط حضور در فینال را کسب کنند.

تیم‌های پیکان تهران و متین ورامین در این روز میزبان تیم‌های کاله مازندران و سایپا البرز هستند و این بازی‌ها به دلیل اینکه آخرین فرصت برای تیم‌های مدعی است از حساسیت بالایی برخوردار است و باید در انتظار جدال دیدنی از 4 تیم حاضر در این مرحله بود.

اما در تهران تیم پیکان میزبان کاله مازندران است. هر دو تیم که در دو بازی اخیر خود هر کدام صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند در این بازی برای ثبت دومین پیروزی به میدان می‌روند تا بتوانند راهی فینال شوند.

پیمان اکبری و بهروز عطایی که تجربه حضور در این مرحله را از سال قبل دارند، به حساسیت بازی‌های این مرحله آگاه هستند و می‌دانند این مرحله جایی برای اشتباه نیست و باید با بهترین‌های خود پا به میدان بگذارند.

البته تجربه ثابت کرده تیم‌هایی که با برنامه‌ریزی و حضور بهترین‌های خود مسابقه می‌دهند اگر چه شرایط بهتری را تجربه می‌کنند اما حساسیت رقابت‌ها روی آنها تاثیر می‌گذارد و نتایج غیر قابل پیش بینی می‌شود.

بازیکنان مازندرانی که در تهران و در بازی اول 3 بر 2 پیروز شده بودند و به نوعی راه پیروزی بر پیکان را در خانه‌اش می‌شناسند با انگیزه‌ای بالا به مصاف خودروسازان می‌روند. در این بین تهرانی‌ها هم دست و پا بسته نیستند و با شکست 3 بر 2 که در بازی دوم نصیب آملی ها کردند حالا با انگیزه تر شدند تا علاوه بر کسب پیروزی در بازی سوم، انتقام شکست فصل قبل را بگیرند.

در ورامین هم تیم‌های متین ورامین و سایپا البرز در یک بازی غیرقابل پیش بینی به مصاف هم می‌روند. کارخانه و بازیکنانش که اصلا فکر شکست 3 بر 2 در بازی دوم در کرج را نمی‌کردند مغلوب بازی خوانی نفرزاده شدند و بعد از مدت‌ها در لیگ برتر شکست را تجربه کردند. حالا که بازی سوم در شهر ورامین است باید دید که کرجی‌ها می‌توانند از تکرار شکست 3 بر صفر خود در این شهر جلوگیری کنند یا نه. متینی‌ها هم اگرچه در بازی اول پیروز شدند و در بازی دوم در کرج شکست خوردند، اما برای این بازی تمام اندیشه‌ها تفکرات خود را به تیم تزریق می‌کنند و به روحیه ای بالا و برای کسب پیروزی به میدان می‌روند.

در هر حال این بازی هم همانند بازی تهران از حساسیت بسیار بالا برخوردار است و تیم پیروز این بازی راهی فینال می‌شود اما آنچه مسلم است اینکه هر دو تیم شایسته حضور در فینال هستند و باید دید شانس و اقبال کدام تیم در این روز بیشتر است.

برنامه کامل بازی‌های پلی‌آف به این شرح است:
پیکان تهران – کاله مازندران، ساعت 15:30
متین ورامین – سایپا البرز، ساعت 15:30

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز