خبرگزاری کار ایران

علیرضا حبیبی در گفت و‌گو با ایلنا:

غیبت فولاد مبارکه روی تعیین قهرمان هندبال تاثیر نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۸۲

رای هر چه باشد از ارزش قهرمانی بچه‌های مشهد کم نمی‌کند و اعتقاد مردم نیز بر این باور استوار است.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد گفت: شرکت نکردن این تیم در مسابقه با نیروی زمینی فقط می‌تواند در جایگاه تیم‌های چهارم تا ششم جدول ـ مس کرمان، شهرداری تبریز و نیروی زمینی ـ تاثیرگذار باشد و در رده‌های بالای جدول و تعیین قهرمانی هیچ تاثیری ندارد.

علیرضا حبیبی در گفت و گو با ایلنا، عنوان داشت: تصمیم درخصوص رده بندی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر هندبال با توجه به اتفاقاتی که در هفته آخر مسابقات افتاد باید در کمیته انضباطی گرفته شود و پس از اعلام رای وضعیت تیم‌ها مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: رای کمیته انضباطی فردا هرچه باشد قهرمان واقعی، اخلاقی و ارزشی تیم ثامن الحجج مشهد است و این مطلب از نظر جامعه ورزش کشور و هندبال پوشیده نیست. رای هر چه باشد از ارزش قهرمانی بچه‌های مشهد کم نمی‌کند و اعتقاد مردم نیز بر این باور استوار است.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد درخصوص امکان کنار گذاشتن تیم هندبال فولاد مبارکه از لیگ برتر عنوان داشت: در این جلسه در مورد مواردی که طرح می‌شود تصمیم‌گیری خواهد شد و غیبت فولاد مبارکه با کنار کشیدن تیم ارومیه متفاوت است و ممکن است با در نظر گرفتن جریمه نقدی یا کسر امتیاز در کنار نتیجه 10 بر صفر بازی آخر، مطلب به پایان برسد.

حبیبی ادامه داد: تیم فولاد مبارکه طی نامه‌ای، یک هفته قبل از برگزاری مسابقه برابر نیروی زمینی در اعتراض به جو حاکم بر هندبال از بازی آخر خود انصراف داده و به صراحت اعلام کرده در مسابقه شرکت نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز