خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

انتصاب رییس انجمن کریکت و پیگیری مسابقات دارت جانبازان

asdasd

مرحله برگشت مسابقات بیس بال لیگ باشگاههای ایران در منطقه شمال با صدرنشینی و صعود مقتدرانه تیم هیات انجمنهای ورزشی (آذرخش) تهران به دور دوم همراه شد.

مرحله برگشت مسابقات بیس بال لیگ باشگاههای ایران در منطقه شمال با صدرنشینی و صعود مقتدرانه تیم هیات انجمنهای ورزشی (آذرخش) تهران به دور دوم همراه شد.

در آخرین بازی مرحله برگشت که در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تهران با حساب 5 – 17 برابر شهرداری سمنان به برتری رسید تا به عنوان تیم نخست منطقه شمال به دور دوم صعود کند.

محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، حمیدرضا عاصمی رییس انجمن بیس بال و سافت بال، مقامات تلاشگر این انجمن و جمعی از علاقه مندان شاهد این دیدار حساس بودند.

به این ترتیب تیم‌های هیات انجمن‌های ورزشی تهران و شهرداری سمنان در رده های اول و دوم منطقه شمال ایستادند و راهی مرحله بعدی شدند.

این دو تیم در مرحله دوم با دو تیم برتر منطقه جنوب مصاف خواهند داشت. البته مسابقات منطقه جنوب هنوز برگزار نشده است.

مرحله رفت منطقه جنوب نیمه دوم مهرماه جاری در اراک برگزار می شود ولی میزبان و تاریخ مرحله برگشت این منطقه هنوز اعلام نشده است.

اسامی تیم تهران که در رقابتهای بیس بال منطقه شمال به مقام نخست رسید، به این شرح است:

شهرام شفاهی (کاپیتان)، بابک میرزاییان، سعید بهروزی، حسن فرهادی، کیوان رانا، احسان ابراهیمی، آبتین نخجوان پور، هومن منصوری، مجید پاشوی، نیما وقاری، پیام رضایی، پیام صدری، داود جباری، عارف نعمتی، محمد طرفه، هادی افتخاری، علیرضا صفوی، مهران سجاد پور، مصطفی رستمی

- سرمربی: مهرداد حاجیان

- مربیان: مجید ستاری، امیر همایون حیدری، کاشف رانا

رییس انجمن کریکت ایران منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، "افشین حیدری" به عنوان رییس انجمن کریکت منصوب شد. در این حکم "محمد علیپور" نامبرده را به عنوان رییس انجمن کریکت منصوب نمود.

حیدری پیش از این به عنوان سرپرست انجمن کریکت فعالیت می کرد.

اراک میزبان دور رفت بیس بال لیگ در منطقه جنوب شد

شهرستان اراک، میزبان مرحله رفت مسابقات بیس بال لیگ باشگاههای کشور در منطقه جنوب شد.

این رقابتها از تاریخ 18 تا 22 مهرماه جاری با حضور پنج تیم در اراک برگزار خواهد شد. مرحله برگشت قرار است آبانماه سالجاری برگزار شود که میزبان آن متعاقبا معرفی خواهد شد.

تیم‌های لوله اسپادانا اصفهان – مس کرمان – نادری بوشهر – هیات انجمنهای ورزشی مرکزی و هیات انجمنهای ورزشی هرمزگان در رقابتهای منطقه جنوب حضور خواهند داشت.

در خاتمه رقابتهای منطقه جنوب، در نهایت دو تیم برتر راهی مرحله دوم خواهند شد.

رقابت 130 جانباز در مسابقات دارت کشور

130 ورزشکار جانباز در قالب 26 تیم از 25 استان کشور در 6 کلاس مختلف (پزشکی) در مسابقات ورزشی دارت کشور به میزبانی استان البرز به رقابت پرداختند.

این مسابقات به مدت سه روز در اردوگاه فرهنگی ورزشی ایثار کردان واقع در استان البرز برگزار شد.

در پایان تیم استان زنجان با کسب 42 امتیاز و تنها بدلیل تفاضل لگ بیشتر بالاتر از استان تهران با همین تعداد امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و استان گیلان نیز موفق به کسب عنوان سومی این دوره از رقابت ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز